K: Jegyesegyetlenemnek

Jegyesegyetlenemnek I.
 
Céljaink már régóta eggyek kedves egyetlen jegyesem,
Szeretlek szeretve, soha nem engedlek el egyetlenem,
Tiéd enyém, veled velem, hozzád hozzám mindigen édes,
Soha el nem múló örök szeretettel kedves menedékem,
Írjál, írók, hívjál hívlak, mondjál, mondok kedves,
Mindigen mindenkoron örökké az én feleségem leszel,
Mindenkoron mindigen örökké egyetlen férjed leszek,
Pici szívünk, kedves lelkünk már egy nagyon régen,
Testünk is hamarjában egyesül tudjuk érezve szívem!
Testünk is hamarjában egyesül tudjuk érezve szívem!
 
2008.06.17. 10:02
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek II.
 
Egyetlenem egy célunk van már régen,
Szeretlek szeretve szeretettel téged,
Soha nem engedlek el, szívedben élek,
Soha nem engedel el, szívembem élel!
Mindörökké összetartozunk egyetlenem!
Mindenem egyes-egyedül a te mindened!
A mindened egyetlenem az én mindenem!
 
2008.06.17. 10:22
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek III.
 
Egyesülni békében, boldogságban veled s velem,
Mindig mindenkor mindigen szeretlek szeretve,
Hozzád hozzám örökkön örökké míg létezhetek,
Férjed leszek akár még ma drága kedvesem,
Feleségem leszel, amikor szeretnéd édes,
Csak neked van erre jogod tudod érezve
Szeretlek szeretve, csak te kellesz,
Szeretve szeretlek, csak én kellek,
Mindenkor mindigen jegyesegyetlenem!
 
2008.06.17. 10:49
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek IV.
 
Közös minden, közös a célunk kedves jegyesem,
Mindigen egyesülni mindenben drága végzetem,
Szívünk lelkünk már régesrégen egy életem,
Boldog vagyok véled, boldog vagy vélem,
Melletted akarok örökké míg létezem,
Mellettem akarlak édes mindörökké,
Szeretlek, soha nem engedlek el,
Szeretve, másé soha nem leszek,
Írjál, hívjál, gyere, érkezz,
Mindenem téged illet édes,
Mindörökké szeretettel!
Mindenkoron szeretlek!
Pótolhatatlan felem,
Csodálatos életem,
Jegyesegyetlenem,
Édes végzetem,
Drága szívem,
SZERETLEK
Mindigen!
 
2008.06.17. 11:03
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek V.
 
Jegyesegyetlenem vagy míg nem leszel feleségem,
Jegyesegyetlened vagyok míg nem leszek a férjed,
Szeretlek szeretve soha el nem múló szeretettel,
Mindigen mindenkoron te kellesz amíg létezhetek,
Veled mindörökkön örökké kedves jegyesegyetlenem!
 
2008.06.17. 11:11
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek VI.
 
Jegyesegyetlenem, én kedves egyetlen jegyesem,
Szeretlek szeretve soha el nem múló szeretettel,
Tiéd enyém, velem veled, hozzád hozzám már régen,
Szabad akaratom által adtam csak néked mindenemet,
Szívünk lelkünk már egy hamarosan testünk is édes,
Írjál mindigen nekem, kérlek hívjál mindenkor engem,
Szeretettel szeretlek kifogyhatatlanul végtelenül kedves,
Te lehetsz egyes-egyedül az én féltve óva őrzött feleségem,
Vigyázva védelek, csókjaim édes ölelő simogatásai mind tiéd,
Jegyesegyetlenem, csodálatosan aranyos kedves leendő feleségem,
Mindig mindenkor mindigen csak te kellesz nékem oltalmazó menedékem,
Mindig mindenkoron mindigen csakis te kellesz nékem életet adó szívem!
 
2008.06.17. 16:40
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek VII.
 
Jegyesegyetlenem mindig mindenkor Krisztám, míg nem leszek örökké férje,
Mindig mindenkor mindigen Krisztám lehet feleségem, ő illet meg engem,
Szeretve szeretlek én kedves egyetlen csodálatos pici drága életem,
Kérlek, kérve kérlek hívjál már fel végre engem, kedves végzetem,
Minden pillanatban rád gondolok, s miránk szígetem egyetlene,
Kifogyhatatlanul mérhetetlenül végtelenül szeretlek téged,
Amíg létezhetem e Földkerekségen életem minden oxigénem,
Szeretlek szeretve soha el nem múló örök szeretettel,
Imádkozunk érted, értem, értünk mindenkor szívem,
Soha nem állhat közénk senki, nem hagyjuk édes,
A mi szigetünkre vérinken kívül senkisem,
A boldogságunkat őrizve óva védem-véded,
Féltve vigyázlak védve míg létezhetem,
ÉN Szeretlek, sohasem engedlek el,
TE Szeretsz, soha másé nem leszek,
Egyes-egyedül a te férjed édes,
Leendő feleségem, szeretlek,
Jegyesegyetlenem mindigen,
Szeretlek szeretve téged,
Csak te kellesz nékem,
Kedves egyetlenem,
Drága mindenem,
Életem-életed,
Szeretlek!
Szeretve!
Míg élek
Szívem!
 
2008.06.17. 16:55
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek VIII.
 
Krisztám, jegyesegyetlenem,
Szeretlek mindig szeretve,
Örökké szíveink már eggyek,
Szeretettel el nem engedlek,
Örökkön lelkeink már eggyek,
Hamarjában testünk is édes,
Mindenemet te illeted meg,
Mit senkinek nem ad szívem,
Krisztám, jegyesegyetlenem!
 
2008.06.17. 17:08
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek IX.
 
Én jegyesegyetlenem,
Véreink tőled lehet,
Ezt már tudod régen,
Szeretlek szeretve,
Soha el nem múló mély,
Szeretve szeretettel!
Soha nem engedlek el,
Soha nem engedlek el!
 
2008.06.17. 17:15
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek X.
 
Jegyesegyetlenem, én kedves nefelejcsem,
Szeretlek szeretve amíg Földön létezem,
Véreink egyedül tőled drága pici szívem,
Soha nem engedlek el, szeretlek míg élek,
Mindenkor mindigen hozzád tiéd kedvesem,
Féltve óva őrizve mindenkoron menedékem,
A mi leendő családunkat vigyázva védve,
Jegyesegyetlenem, én Krisztám, nefelejcsem!
 
2008.06.17. 20:53
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XI.
 
Krisztám az egyetlen jegyesegyetlenem,
Szeretlek szeretve szeretettel életem,
Mindörökkön örökké vagyok csakis tiéd,
Véreink tőled, de ezt már tudod régen,
Férjed leszek ha egybekélünk kedvesem,
Feleségem leszel örökké én egyetlenem,
Szeretve szeretlek szeretettel mindenem,
Krisztám az egyetlen jegyesegyetlenem!
 
2008.06.17. 20:56
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XII.
 
Simogatni ölelgetni akarlak mindenkor,
Minden porcikám téged akar angyalom,
Mindenkor te kellesz nékem galambom,
Csókjaim simogató érzései mindenkoron,
Tiéd egyetlen jegyesegyetlenem nagyon.
Szeretlek szeretve mindig mindenkoron,
Egyedül a te férjed leszek mindenkor,
Feleségem leszek mindörökkön aranyom,
Vigyázva védve őrizlek édes mindenkor,
Féltve óva vigyázlak kedves angyalom!
 
2008.06.18. 11:35
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XIII.
 
Mindig veled, mindenkor hozzád, csak tiéd,
Tudod ezt már régen én kedves egyetlenem,
Mindörökké mindenkor csak te kellesz nékem,
Soha senki más nem illet meg engem életem,
Véreink szeretve őrzött édesanyja leszel,
Szeretlek szeretve szeretettel mindigen,
Felejthetetlen egyetlen jegyesegyetlenem!
Felejthetetlen egyetlen jegyesegyetlenem!
 
2008.06.18. 11:39
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XIV.
 
Aki téged nem fogad el mellettem,  
Én nem ismerem kedves egyetlenem,
Aki engem nem fogad el melletted,
Nem ismerjük mindigen menedékekem,
Szeretlek szeretve mély szeretettel,
Feleségem leszel, Én férjed leszek,
Mindörökkön örökké kedves jegyesem!
Véreink egyedül tőled pici életem,
Tanítjuk, és erősítjük majdan őket,
Soha el nem múló szeretettel édes,
Tanítva erősítjük egymást mindigen,
Szeretlek szeretettel egyetlenem!
Szeretve szeretettel oxigénem!
 
2008.06.18. 11:44
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XV.
 
Veled, melletted, érted mindörökké,
Imáink is már errő szólnak régen,
Szeretlek szeretve szeretettel,
Mindenkor mindigen te kellesz,
Véreink tőled mindenkor édes,
Férjed leszek, akár e héten,
Hozzád tartozom míg létezhetem,
Szeretlek, édes felejthetetlenem,
Velem, mellettem, értem mindörökké!
 
2008.06.18. 11:48
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XVI.
 
Jegyesegyetlenem, majdan örökké feleségem vagy míg létezhetem,
Szeretlek szeretve szeretettel, soha nem kell más nékem édes,
Jegyesegyetlened, majdan örökké férjed vagyok míg létezhetem,
Egyes-egyedül te illetsz meg engem, csak én illetlek meg téged!
Tőled akarom véreinket, melyet tanítva erősítünk mint minket,
Szeretlek én kedves egyetlen jegyesegyetlenem, melletted veled!
Szeretve én csodálatosan kedves leendő feleségem, mindig tiéd!
Szeretettel szeretve szeretlek amíg Földkerekségen létezhetem!
Szeretettel szeretlek szeretve amíg Földkerekségen létezhetem!
 
2008.06.18. 12:11
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XVII.
 
Jegyesegyetlenem én kedves jegyesem,
Krisztám mindörökké míg el nem veszem,
Jegyesegyetlenem mindenem végzetem,
Szeretlek szeretve szeretettel téged,
Jegyesegyetlenem édes menedékem,
Férjed leszek örökké míg létezhetem!
Feleségem leszel mindigen egyetlenem!
 
2008.06.18. 12:19
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XVIII.
 
Mindigen csak te kellesz nékem kedves jegyesegyetlenem,
Mindenkor csak én kellek néked csodálatosan kedves édes,
Szeretlek szeretve szeretettel amíg élek, nem feledlek,
Szeretve szeretlek soha el nem múló mély örök szeretettel,
Vérem, véred, mellettem, melletted, mindenkor jegyesem,
Tőled tőlem, hozzád hozzád amíg létezhetem Földkerekségen,
Szívünk lelkünk egy már régen, s hamarjában testünk édes,
Mindigen csak te kellesz nékem kedves jegyesegyetlenem,
Mindenkor csak én kellek néked csodálatosan kedves édes!
 
2008.06.18. 13:50
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XIX.
 
Jegyesegyetlenem melletted vagyok egyedül boldog édes,
Írjál nekem, hívjál engem, érkezz hozzám, hozzád megyek,
Szeretlek szeretve szeretettel aranyos kedves mindenem,
Jegyesegyetlenem melletted akarok mindig ébredni szívem,
Véreink, egyedül csak tőled életem egyetlen másik fele,
Nagyon kifogyhatatlanul szeretlek végtelenül míg élhetek,
Jegyesegyetlenem melletted akarok mindig lefüdni kedves,
Szívünk lelkünk már régóta egy, tudjuk ezt már mindketten,
Tanítjuk egymást a mi boldog szigetünkön mindigen erősítve,
Jegyesegyetlenem melletted akarok mindig pihenni jegyesem,
Nézni akarom ahogy te is pihensz mellettem egyetlen minden,
Mindörökké mindenkor mindigen te kellesz leendő feleségem!
 
2008.06.18. 13:58
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XX.
 
Jegyesegyetlenem, egyetlen jegyesem,
Én kedves nefelejcsem, életem értelme,
Szeretlek szeretve szeretettel míg élek,
Mindenkoron hozzád tiéd veled egyetlenem,
Mindigen hozzám enyém velem kedves végzetem,
Féltve óva őrizve védve vigyázva vagyok tiéd,
Féltvén óva őrizvén védve vigyázva vagyol enyém,
Szeretlek szeretve, el soha nem engedlek jegyesem,
Akarok mindig ébredni, pihenni, felkelni melletted,
Érezve tudni, mondva látni mindenkor mindigen téged,
Szeretlek szeretve szeretettel mindenkor míg létezem,
Szigetem boldog asszonya, kedvesaranyos leendő feleségem,
Jegyesegyetlenem, egyetlen jegyesem véreink tőlünk mindigen!
 
2008.06.18. 14:17
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XXI.
 
Jegyesegyetlenem Krisztám, amíg létezem,
Soha nem feledlek, téged szolgállak édes,
Erősítve tanítjuk egymást mindenkor mindigen,
Szeretlek szeretve mély örökkétartó szeretettel,
Férjed leszek akár e héten én egyetlen gyöngyszemem,
Véreink édesapja leszek akár jövő évben, ha mindketten,
Úgy szeretnénk életem, egyetlen aranyos kedves oxigénem!
 
Jegyesegyetlenem Krisztám mindenkor amíg Földön létezem,
Te kellesz nékem mindenkoron mindigen kedves jegyesem,
Mindigen ébredni, pihenni, lefeküdni, nevelni veled,
Szeretlek szeretve, köszönöm hogy vagyol nékem,
Feleségem lehetsz akár e héten édes végzetem,
Te leszel a legboldogabb édesanya mellettem,
Ha akarjuk akár már ebben az évben szívem!
 
2008.06.18. 14:22
 
 
 
 
Jegyesegyetlenemnek XXII.
 
Jegyesegyetlenem belőled gyógyulni soha nem akarok,
Inkább méginkább mélyebb érzéseket táplálni angyalom,
Te illetsz meg, te lehetsz a feleségem, véreink anyja,
Mindig mindenkoron szeretlek szeretve, kedves aranyam,
Végtelenül kimondhatatlanul érzéki szívvel mindenkor -
Soha nem feledlek, nem akarok nélküled élni galambom!
 
Jegyesegyetlenem megtanítalak mindenre mit én tudok,
Tanulni akarok tőled, veled nevelni édes mindenkoron,
Csak te kellesz nékem, szívünk, lelkünk már egy édes,
Szeretlek szeretve kifogyhatatlanul mély szeretettel,
Mindigen mindenkoron mindig veled velem én galambom -
Soha nem feledlek, nem tudok nélküled létezni aranyom!
 
Jegyesegyetlenem boldogtalan vagyok, ha nem láthatlak,
Írjál nekem, hívjál engem, mindigen gyere, jöjj hozzám,
Mindenem a szabad akaratom által egyedül csak tiéd édes,
Szeretettel mélyen tiszta érzéki odaadással szeretlek,
Ez egyedül oxigénem, csak néked jár tőlem kedves arám,
Soha nem feledlek, felejthetetlen kedves aranyos babám!
 
2008.06.18. 16:45

A bejegyzés trackback címe:

https://nyomban.blog.hu/api/trackback/id/tr378638610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Free counters!

 

">

…hogy legyek fogékony a te jeleidre, Uram…

Az, amit épp most teszek, mennyire történik Jézussal való kapcsolatomban?

Az embereket szemlélem. Végignézek rajtuk a legnagyobb szeretettel. Ez hogyan hat rám?

Ebben a helyzetben van valami új, valami sohasem látott. Teljesen átengedem magam a pillanat örökkévalóságának…

Hol van bennem ellenállás?

Isten ebben a pillanatban vágyik rám…

Isten nagyobb dicsõségét szolgálja, amit most teszek? Mit üzen az Úr?

Jelen pillanatban az új élet levegõjében élek, vagy a régiben?

Jézus az arcokon… Hálát adok…

Ki az elsõ a szívemben, akit szeretek?

megállok… elcsendesedem… teret engedek Istennek…

Melyik értékes pillanatért szeretnék most hálát adni?

Mennyire figyelek most a Lélekre?

Merre felé sodor az, aminek hatása alatt most vagyok: közeledek Istenhez, vagy távolodom?

Mi az a lépés, amire most késztetsz, Uram?

Miben kívánod, Uram, hogy növekedjek?

Milyen irányba megyek? És hogyan vezet az Úr?

Most én akarok vagy engedem, hogy Isten akarjon bennem?

Most Jézussal járom az utam?

Most milyen érzés van bennem? És mit üzen az Úr?

Testem nyugalma vagy feszültsége mit mond nekem? Mit üzen az Úr?

 

Ha a leányhölgy apácalelkületű és a fiúférfi atyalelkületű akkor kész az őszinte házaspár igaz szeretetben, alázatos hűségben, bizalmas odaadással. Más esetben jobb ha megvárják azt, aki kikényszeríti belőlük az őszinte alázatos bizalmas odaadó szeretetet.

A szenvedés szeretetté, a kereszt pedig a szeretet útjává válhat…
  • A szenvedés szeretetté, a kereszt pedig a szeretet útjává válhat…
  • A szenvedés szeretetté, a kereszt pedig a szeretet útjává válhat…
  • A vészt hozó undokság Isten templomában
  • Abruzzo-Molise-Puglia
  • Adoráció-Örökimádás
  • Advent-Kisböjt-Úrjövet
  • Advent-ÚrJövet
  • Advent-ÚrJövet
  • Advent-ÚrJövet
  • Adventi túlzások
  • Afrikai Hamis Béke
  • Áldás
  • Alföld
  • Áldott legyen mindörökké az Úr neve!
  • Amerikai Hamis Béke
  • Amikor nem kellesz eléggé...
  • Antikrisztus által Irányított Népvándorlás
  • Anzix
  • Áradások-figyelmeztetések
  • Áradások-figyelmeztetések
  • Armageddon nyomában
  • Armageddon nyomában
  • Armageddon nyomában etnikai tisztogatású polgárháborúkban
  • Áttekintő irodalmi jelleggel
  • Ausztria
  • AusztrálÁzsiai Hamis Béke
  • Bács-Kiskun
  • Baranya
  • Bazilicata
  • Békés
  • Bizalommal Új Esztendőben Krisztussal! - Bízd Újra Életed Krisztusra! - Biztos Úton Életünk …
  • Borsod-Abaúj-Zemplén
  • Böjt-engesztelés-ima
  • Böjt-engesztelés-ima
  • Bölcsen Okosan Magyaran Természetben
  • Bölcsességek, tapasztalatok, népi kutatások
  • Budapest
  • Calabria
  • Campania
  • Csongrád-Csanád
  • Dunántúl
  • Ébredések, jelenések
  • Egri Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Éltető Figyelmeztető Csodák
  • Emilia-Romagna
  • Erdély-Bánát-Csángó-Körösmezõ-Máramaros-Székelyföld, mikor térsz vissza hozzánk?
  • Erről mégis miért nem beszélnek?
  • Északkelet-Olaszország
  • ÉszaKözép-Magyarország
  • Esztergom-Budapesti Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Esztergom-Vác
  • Európai Hamis Béke
  • Európai látnok által követvén
  • Fatimai Boldogságos Szűz
  • Fejér
  • Fejezetek
  • Felvidék, mikor térsz vissza hozzánk?
  • Figyelmeztetések, üzenetek minden szinten
  • Franciaország
  • Friss Üzenetek a Nagy Figyelmeztetés előtt
  • Frissülés
  • Gomora Szodoma Technika
  • Gondolkodó Szemlélődő
  • Gyarlóságunk miatt az utolsó háború elkerülhetetlen
  • Gyökereink
  • Győr-Moson-Sopron
  • Hajdú-Bihar
  • Hamis Béke
  • Helyreállítás egységben egységért egyben míg élhet… Földkerekségen
  • Heves
  • Himnusz
  • Himnuszok-dalok településekről
  • Hiszek Magyarország feltámadásában
  • Hűvösvölgy, Városliget, Viharbükk még nem épül, az ösvényt ne tévesszük szem elől...
  • Igazságokat keresek, nem féligazságokat!
  • Imádkozz többet papjaimért, mert hamarosan válaszút elé fogják állítani őket.
  • Ízelítő
  • Jász-Nagykun-Szolnok
  • Jézus az Emberiséghez
  • Jézus az Emberiséghez
  • Jézus az Emberiséghez
  • Jézus Krisztus Urunk Dobogó Szíve és Szeretete
  • John Ramirez
  • Kadarkút-Siófok-Veszprém
  • Kadarkút-Siófok-Veszprém-Esztergom-Vác
  • Kanonok
  • Kalocsa-Kecskeméti Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Karácsony
  • Karácsonyban van a Mindenség
  • Kegyelemteljes Áldásodat kérjük jóságos Uram!
  • Kereszteljétek meg őket az Atya és a Fiú és a Szentlélek nevében
  • Keresztény bizonyságok, életek, történetek
  • Keresztény életek, filmek, történetek
  • Keresztút
  • Ki lehet a hamispróféta legnagyobb barátja?
  • Kolduló rendek
  • Koldus
  • Komárom-Esztergom
  • Krisztus Feltámadott! Valóban Feltámadott!
  • La Salette-Fallavaux Miasszonyunk
  • Lazio
  • Legendák, mesék, mondák
  • Lelkitársaknak, majdnem lelkitársaknak
  • Liguria
  • Lengyelország
  • Lombardia
  • Lourdesi Szeplőtelen Fogantatás
  • Magzatgyilkosság, merénylet a megfogant élet ellen
  • Marche
  • MártírSors
  • Második Pünkösdre Készülődvén
  • Meddig még?
  • Medjugorje Béke királynője
  • Mi hunok 300millióan vagyunk
  • Mijo Barada
  • Monasztikus
  • Monasztikus rendek
  • Munkanapló
  • NagyBöjt-Negyvenlőböjt
  • NagyHét
  • NépIrtás-Holokauszt
  • Nógrád
  • Nyár
  • Olvasó gondolkodó
  • Örökimádás
  • Öntsünk Tiszta Vizet a Pohárba!
  • Örömhír
  • Örömhír
  • Ősz
  • Őszinte alázatos erkölccsel
  • Pehm Mindszenty József
  • Pest
  • Piemont
  • Prohászka Ottokár
  • Pünkösd-ElJövet
  • Rák
  • Romboló Vakoló
  • Rózsafüzér a démoni erők megkötözésére
  • San Sebastian de Garabandal-Rosario-Kármelhegyi Miasszonyunk.
  • Segítek, hogy segíthessek!
  • Somogy
  • Sopron-Vác-Mohács
  • Svájc
  • Szabályozott
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg
  • Szardínia
  • Szent Mihály Barlangjában Monte San Angelon
  • Szentek köztünk élnek, a múlt róluk beszélnek
  • Szentek köztünk járnak, csodák bennünk élnek
  • Szeretetláng
  • Szeretve szeretett egységben szép az élet, ha nem adják meg-vissza türelemmel várd a lelkitársad!
  • Szerzetesrendek feloszlatása
  • Szicília
  • Szlovénia
  • Tavasz
  • Tél
  • Természet Bűnös természetünk ellen lázad!
  • Tested a Szentlélek temploma. Nem szabad megfertőzni, megsemmisíteni vagy megégetni.
  • Titeket is üldözni fognak
  • Titkok, amelyre ideje, hogy fény derüljön!
  • Tolna
  • Toszkána
  • Üzenet
  • Üzenet
  • Üzzed El a Sötétséget!
  • Vas
  • Veneto
  • Veszprém
  • Veszprémi Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Zala

  • 2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:
    2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:
    2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:
    2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

  • Adni, hogy még többet adhassak!
  • Ahogy kapom, úgy adom!
  • Délvidék
  • Erdély-Csángóföld-Bánát-Körösmező-Máramaros-Székelyföld
  • Felvidék-Kárpátalja
  • Őrvidék-Gyepüvidék
  • Üzzed El a Sötétséget!
  • ">

    Honlaprendszerünk

    Végül pedig: erősödjetek meg az Úrban és az ő hatalmas erejében. Öltsétek magatokra az Isten fegyverzetét, hogy megállhassatok az ördög mesterkedéseivel szemben. Mert a mi harcunk nem test és vér ellen folyik, hanem erők és hatalmak ellen, a sötétség világának urai és a gonoszság szellemei ellen, amelyek a mennyei magasságban vannak. Éppen ezért vegyétek fel az Isten fegyverzetét, hogy ellenállhassatok a gonosz napon, és mindent leküzdve megállhassatok. Álljatok meg tehát, felövezve derekatokat igazságszeretettel, és magatokra öltve a megigazulás páncélját, felsaruzva a lábatokat a békesség evangéliuma hirdetésének a készségével. Vegyétek fel mindenképpen a hit pajzsát, amellyel kiolthatjátok a gonosznak minden tüzes nyilát. Vegyétek fel az üdvösség sisakját is, és a Szellem kardját, amely az Isten beszéde. Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a Szellem által. Éppen azért legyetek éberek, teljes állhatatossággal könyörögve az összes szentekért; és énértem is, hogy adassék nekem az ige, ha szóra nyitom a számat, hogy bátran ismertessem meg az evangélium titkát, amelynek követe vagyok a bilincsben is, hogy bátorságom legyen azt úgy hirdetni, ahogyan kell.

    Ef. 6.10-20

    AKV0

     

    websas.hu
    MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

    108 rendszeremet szüntették meg a férgek vezette egyének, mikor ébrednek fel már végre...

     

    süti beállítások módosítása