C: Kedvesemhez


Kedvesemhez III.
 
Szeretlek, szeretlek –
Hogy mondjam el,
Hogy írjam le,
Hogy elhiggyed?
 
Kedvesem kedvellek,
Hogy éreztessem veled,
Hogy mutassam meg,
Hogy meglássad?
 
Kedvesem, kedvesem,
Úgy szeretlek téged,
Úgy érezlek téged,
Oh oly messze,
Vagy te tőlem.
 
Hogy mily messze,
Nagyon messze,
Várlak, szeretlek,
Szeretlek, Várlak.
 
 
Keszthely - Gyenesdiás, 1996. augusztus 2.
 
 
 
 
Kedvesemhez IV.  
 
Még oly régen,
Mikor nem voltak,
Nem tudtam,
Hogy létezel.
 
Még oly régen,
Mikor nem voltam,
Nem tudtad,
Hogy létezek.
 
Az régen volt,
Gondolj újra,
Gondolj a szépre,
S legyél az enyém.
 
S legyél az enyém,
S boldogok leszünk,
S békében élünk
Egymással,
Csak legyél az Enyém!
 
 
Balatongyörök – Balatonederics, 1996. augusztus 2.  
 
 
 
 
Kedvesemhez V.
 
Gyere kedvesem,
Gyere drágám,
Várjuk az új napot,
Mikor már egyek,
Már egyek leszünk.
 
Már egyek leszünk,
S nem választ minket,
Minket szét senki,
Senki emberfia,
Sohase senkise!
 
 
Balatonederics – Nemesvita, 1996, augusztus 2.
 
 
 
   
Kedvesemhez VI.
 
Szeretsz, vagy nem,
Ezért vagyok, hogy
Ezt megtudjam,
S így döntsünk –
Ketten, mirólunk.
 
Én nagyon szeretlek,
Én nagyon kedvellek,
Kérdésemet hozzád,
Hozzád idézem:
 
Hogyan szeretsz,
Szeretsz engem,
Szeretsz engem?
Hogyan szeretsz?
 
Tudom nagyon,  
De mily nagyon,
Mikor messze vagy,
Messze vagy tőlem?
 
Szeretlek kedvesem,
Szeretlek, drágám.
Kedvellek kedvesem,
Kedvellek drágám.
 
Nagyon szeretlek,
Nagyon kedvellek,
Merill Christinem,
Merill Christinem.
 
 
Balatonederics – Lesencetomaj, 1996. augusztus 2.
 
 
 
 
Kedvesemhez VII.  
 
Fekete szemed,  
Fekete hajad,
Fehér a bőröd,  
Nagyon szép vagy!
Nem tudom, hogy  
Tényleg vagy?
 
Fekete szemed,  
Fekete hajad,
Selymes böröd,  
Nagyon szép vagy!
Nem tudom, tényleg  
Igazán nekem vagy?
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 3.
 
 
 
 
Kedvesemhez VIII.  
 
Barna szemem fekete szemed figyeli, nézi,
Barna hajam fekete hajadhoz ér lágyan,
Szeretlek kedvesem, de nem tudom hogyan,
Szeretlek, kérlek segítsél nekem mindig,
Ha te is szeretsz úgy engem, ahogy én!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 3.
 
 
 
 
Kedvesemhez IX.  
 
Szép vagy, legalább nekem csodaszép,
Nem tudom, hogy felérek hozzád még,
Szeretlek, remélem te is szeretsz?!
Szeretlek, remélem komolyan szeretsz?
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 4.
 
 
 
 
Kedvesemhez X.  
 
Kedvesemhez írván szeretetem jeléül,
Ha elfogadja nagyon örvendezek tőle,
Kedvesemhez írván szeretetem jeleként,
Ha elutasítja akkor nem szeret engem!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 4.
 
 
 
 
Kedvesemhez XI.  
 
Júliusban ismertelek meg,
Augusztusban tán jobban még,
Szeretlek, csak ez tudom én,
Nézd el kérlek ily szeretlek,
Remélem te is szeretsz engem!
Remélem te is szeretsz engem!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 5.
 
 
 
 
Kedvesemhez XII.  
 
Ne haragudj kedvesem,
De bizonyíts kérlek,
Hogy érted születtem,
Hogy értem születtél!
 
Ne haragudj kedvesem,
De ilyen vagyok én,
Nekem fontos kedves,
Ígéretet ne szegjek!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 5.
 
 
 
 
Kedvesemhez XIII.  
 
Kedvesem miért nem más a kedvenc virágod,
De nem árulom soha el neked mely virágom,
Kedvesem miért nem más a kedves virágod,
Ha tényleg szeretsz, rájössz magad arom!  
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 6.
 
 
 
 
Kedvesemhez XIV.  
 
Kedvesem ennyi idő után úgy érzem,
Rájössz édes, szeretlek, kérded-e?
Kedvesem annyi perc után úgy érzem,
Rájöhetsz mindenre, ha érted élek!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 6.
 
 
 
 
Kedvesemhez XV.  
 
Segítek kedvesem,  
Tudod mert szeretlek,
Jöjjél reá kérlek,
Gondolatérzésemre,
S akkor bizonyítód,
Érted születtem,
Értem születtél!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 7.
 
 
 
 
Kedvesemhez XVI.  
 
Azt mondod szeretsz,
Bizonyíts kérhetlek,
Fontos nekünk érzem,
Szeretlek én téged!
 
Azt mondod szeretsz,
Találd ki gondolataimat,
Próbálj úgy gondolkodni
Szeretlek én téged!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 8.
 
 
 
 
Kedvesemhez XVII.  
 
Találgassál kevesem,
Milyen virágnevet,
Mondanod kellene,
Ha azt kimondod,
Teljesen a tiéd,
Vagyok amíg élek!
De addig Szeretlek!
De addig SZERETLEK!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 8.
 
 
 
 
Kedvesemhez XVIII.  
 
Kedvesem, kedvesem,
Szeretlek, szeretlek,
Kedvesem, kedvesem,
Tégedet, engemet,
Kedvesem, kedvesem,
Szeretlek, szeretlek!
Kicsi aranyos édes!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 9.
 
 
 
 
Kedvesemhez XIX.  
 
Szemed fekete,
Hajad fekete,
Csak szíved ég,
Szerethetlek,
Köszönöm még,
Neked, neked!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 10.
 
 
 
 
Kedvesemhez XX.  
 
Az elődödet régen felülmúltad,
De még mindig nem tudhatod -
Mily virágnak kellene kedvesnek,
Kedvesednek mondanod, hogy  
Bebizonyítsad értem születtél,
Bebizonyítsad érted születtem!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 11.
 
 
 
 
Kedvesemhez XXI.  
 
Ne haragudj reám,
De fontos igéretem,
Ezt nem másítom meg,
Hiszen tudod édes,
Addig szerethetlek,
De mikor kimondád,
Már örökké tiéd!
Már örökké enyém!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 12.
 
 
 
 
Kedvesemhez XXII.  
 
Kedvesem, úgy érzem köszönöm,  
Sokat próbálkozol, tudom, tudom,
Szeretlek és ezért segítek neked,
Talán már régebben írt versemben
Megtalálod, de ennek úgy érzem,
Szíved igaz mélyéből kellene,
Jönnie, s akkor érted születtem!   
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 14.
 
 
 
 
Kedvesemhez XXIII.  
 
Köszönöm, hogy megértő vagy kedvesem,
Köszönöm, hogy szerethetlek kedvesem,
Köszönöm, hogy próbálkozol kedvesem,
Köszönöm, hogy nem csapsz be engem,
Köszönöm, hogy keresed versimben,
Köszönöm, hogy bízhatok benned,
Köszönöm, hogy bízol bennem,
Köszönöm, mit adtál nékem!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 15.
 


Kedvesemhez XXIV.  

 
Köszönöm, mit adtál nékem,
Érzem szívedből jött édes!
Köszönöm, mit adtál nékem,
Szeretlek téged kedves!
Köszönöm, mit adtál nékem,
Érzem szeretsz édesem!
Köszönöm, mit adtál nékem,
Szép napperceket édes!
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 16.
 
 
 
 
 
Kedvesemhez XXV.  
 
Kedvesem szeppen,
Én szippantok,
Mert szeretem,
Mert szeretem.
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 17.
 
 
 
 
Kedvesemhez XXVI.
 
Kedvesem szeppen,
Én szippantok,
Mert szeretem,
Mert szeretem.
 
Kedvesem szeret,
Én is szeretem,
Kedves édesemet,
Kedves édesemet.
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 18.
 
 
 
 
Kedvesemhez XXVII.  
 
Kedvesem szeppen,
Én szippantok,
Mert szeretem,
Mert szeretem.
 
Kedvesem szeret,
Én is szeretem,
Kedves édesemet,
Kedves édesemet.
 
Szeretlek édes,
Szeretlek kedves,
Maradj enyém,
Maradj Enyém.
 
Balatonföldvár, 1996. augusztus 20.  
 
 
 
 
Kedvesemhez XXVIII.  
 
Kedvesem szeppen,
Én szippantok,
Mert szeretem,
Mert szeretem.
 
Kedvesem szeret,
Én is szeretem,
Kedves egyetlenemet,
Kedves egyetlenemet.
 
Szeretlek édes,
Szeretlek kedves,
Maradj mindig enyém,
Maradj mindig Enyém.
 
Szeretlek gyermek,
Szeretlek gyerek,
Maradj mindig enyém,
Maradj mindig enyém.
 
Szeged, 1997. április 19.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyomban.blog.hu/api/trackback/id/tr598604616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Free counters!

 

">

…hogy legyek fogékony a te jeleidre, Uram…

Az, amit épp most teszek, mennyire történik Jézussal való kapcsolatomban?

Az embereket szemlélem. Végignézek rajtuk a legnagyobb szeretettel. Ez hogyan hat rám?

Ebben a helyzetben van valami új, valami sohasem látott. Teljesen átengedem magam a pillanat örökkévalóságának…

Hol van bennem ellenállás?

Isten ebben a pillanatban vágyik rám…

Isten nagyobb dicsõségét szolgálja, amit most teszek? Mit üzen az Úr?

Jelen pillanatban az új élet levegõjében élek, vagy a régiben?

Jézus az arcokon… Hálát adok…

Ki az elsõ a szívemben, akit szeretek?

megállok… elcsendesedem… teret engedek Istennek…

Melyik értékes pillanatért szeretnék most hálát adni?

Mennyire figyelek most a Lélekre?

Merre felé sodor az, aminek hatása alatt most vagyok: közeledek Istenhez, vagy távolodom?

Mi az a lépés, amire most késztetsz, Uram?

Miben kívánod, Uram, hogy növekedjek?

Milyen irányba megyek? És hogyan vezet az Úr?

Most én akarok vagy engedem, hogy Isten akarjon bennem?

Most Jézussal járom az utam?

Most milyen érzés van bennem? És mit üzen az Úr?

Testem nyugalma vagy feszültsége mit mond nekem? Mit üzen az Úr?

 

Ha a leányhölgy apácalelkületű és a fiúférfi atyalelkületű akkor kész az őszinte házaspár igaz szeretetben, alázatos hűségben, bizalmas odaadással. Más esetben jobb ha megvárják azt, aki kikényszeríti belőlük az őszinte alázatos bizalmas odaadó szeretetet.

A szenvedés szeretetté, a kereszt pedig a szeretet útjává válhat…
  • A szenvedés szeretetté, a kereszt pedig a szeretet útjává válhat…
  • A szenvedés szeretetté, a kereszt pedig a szeretet útjává válhat…
  • A vészt hozó undokság Isten templomában
  • Abruzzo-Molise-Puglia
  • Adoráció-Örökimádás
  • Advent-Kisböjt-Úrjövet
  • Advent-ÚrJövet
  • Advent-ÚrJövet
  • Advent-ÚrJövet
  • Adventi túlzások
  • Afrikai Hamis Béke
  • Áldás
  • Alföld
  • Áldott legyen mindörökké az Úr neve!
  • Amerikai Hamis Béke
  • Amikor nem kellesz eléggé...
  • Antikrisztus által Irányított Népvándorlás
  • Anzix
  • Áradások-figyelmeztetések
  • Áradások-figyelmeztetések
  • Armageddon nyomában
  • Armageddon nyomában
  • Armageddon nyomában etnikai tisztogatású polgárháborúkban
  • Áttekintő irodalmi jelleggel
  • Ausztria
  • AusztrálÁzsiai Hamis Béke
  • Bács-Kiskun
  • Baranya
  • Bazilicata
  • Békés
  • Bizalommal Új Esztendőben Krisztussal! - Bízd Újra Életed Krisztusra! - Biztos Úton Életünk …
  • Borsod-Abaúj-Zemplén
  • Böjt-engesztelés-ima
  • Böjt-engesztelés-ima
  • Bölcsen Okosan Magyaran Természetben
  • Bölcsességek, tapasztalatok, népi kutatások
  • Budapest
  • Calabria
  • Campania
  • Csongrád-Csanád
  • Dunántúl
  • Ébredések, jelenések
  • Egri Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Éltető Figyelmeztető Csodák
  • Emilia-Romagna
  • Erdély-Bánát-Csángó-Körösmezõ-Máramaros-Székelyföld, mikor térsz vissza hozzánk?
  • Erről mégis miért nem beszélnek?
  • Északkelet-Olaszország
  • ÉszaKözép-Magyarország
  • Esztergom-Budapesti Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Esztergom-Vác
  • Európai Hamis Béke
  • Európai látnok által követvén
  • Fatimai Boldogságos Szűz
  • Fejér
  • Fejezetek
  • Felvidék, mikor térsz vissza hozzánk?
  • Figyelmeztetések, üzenetek minden szinten
  • Franciaország
  • Friss Üzenetek a Nagy Figyelmeztetés előtt
  • Frissülés
  • Gomora Szodoma Technika
  • Gondolkodó Szemlélődő
  • Gyarlóságunk miatt az utolsó háború elkerülhetetlen
  • Gyökereink
  • Győr-Moson-Sopron
  • Hajdú-Bihar
  • Hamis Béke
  • Helyreállítás egységben egységért egyben míg élhet… Földkerekségen
  • Heves
  • Himnusz
  • Himnuszok-dalok településekről
  • Hiszek Magyarország feltámadásában
  • Hűvösvölgy, Városliget, Viharbükk még nem épül, az ösvényt ne tévesszük szem elől...
  • Igazságokat keresek, nem féligazságokat!
  • Imádkozz többet papjaimért, mert hamarosan válaszút elé fogják állítani őket.
  • Ízelítő
  • Jász-Nagykun-Szolnok
  • Jézus az Emberiséghez
  • Jézus az Emberiséghez
  • Jézus az Emberiséghez
  • Jézus Krisztus Urunk Dobogó Szíve és Szeretete
  • John Ramirez
  • Kadarkút-Siófok-Veszprém
  • Kadarkút-Siófok-Veszprém-Esztergom-Vác
  • Kanonok
  • Kalocsa-Kecskeméti Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Karácsony
  • Karácsonyban van a Mindenség
  • Kegyelemteljes Áldásodat kérjük jóságos Uram!
  • Kereszteljétek meg őket az Atya és a Fiú és a Szentlélek nevében
  • Keresztény bizonyságok, életek, történetek
  • Keresztény életek, filmek, történetek
  • Keresztút
  • Ki lehet a hamispróféta legnagyobb barátja?
  • Kolduló rendek
  • Koldus
  • Komárom-Esztergom
  • Krisztus Feltámadott! Valóban Feltámadott!
  • La Salette-Fallavaux Miasszonyunk
  • Lazio
  • Legendák, mesék, mondák
  • Lelkitársaknak, majdnem lelkitársaknak
  • Liguria
  • Lengyelország
  • Lombardia
  • Lourdesi Szeplőtelen Fogantatás
  • Magzatgyilkosság, merénylet a megfogant élet ellen
  • Marche
  • MártírSors
  • Második Pünkösdre Készülődvén
  • Meddig még?
  • Medjugorje Béke királynője
  • Mi hunok 300millióan vagyunk
  • Mijo Barada
  • Monasztikus
  • Monasztikus rendek
  • Munkanapló
  • NagyBöjt-Negyvenlőböjt
  • NagyHét
  • NépIrtás-Holokauszt
  • Nógrád
  • Nyár
  • Olvasó gondolkodó
  • Örökimádás
  • Öntsünk Tiszta Vizet a Pohárba!
  • Örömhír
  • Örömhír
  • Ősz
  • Őszinte alázatos erkölccsel
  • Pehm Mindszenty József
  • Pest
  • Piemont
  • Prohászka Ottokár
  • Pünkösd-ElJövet
  • Rák
  • Romboló Vakoló
  • Rózsafüzér a démoni erők megkötözésére
  • San Sebastian de Garabandal-Rosario-Kármelhegyi Miasszonyunk.
  • Segítek, hogy segíthessek!
  • Somogy
  • Sopron-Vác-Mohács
  • Svájc
  • Szabályozott
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg
  • Szardínia
  • Szent Mihály Barlangjában Monte San Angelon
  • Szentek köztünk élnek, a múlt róluk beszélnek
  • Szentek köztünk járnak, csodák bennünk élnek
  • Szeretetláng
  • Szeretve szeretett egységben szép az élet, ha nem adják meg-vissza türelemmel várd a lelkitársad!
  • Szerzetesrendek feloszlatása
  • Szicília
  • Szlovénia
  • Tavasz
  • Tél
  • Természet Bűnös természetünk ellen lázad!
  • Tested a Szentlélek temploma. Nem szabad megfertőzni, megsemmisíteni vagy megégetni.
  • Titeket is üldözni fognak
  • Titkok, amelyre ideje, hogy fény derüljön!
  • Tolna
  • Toszkána
  • Üzenet
  • Üzenet
  • Üzzed El a Sötétséget!
  • Vas
  • Veneto
  • Veszprém
  • Veszprémi Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Zala

  • 2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:
    2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:
    2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:
    2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

  • Adni, hogy még többet adhassak!
  • Ahogy kapom, úgy adom!
  • Délvidék
  • Erdély-Csángóföld-Bánát-Körösmező-Máramaros-Székelyföld
  • Felvidék-Kárpátalja
  • Őrvidék-Gyepüvidék
  • Üzzed El a Sötétséget!
  • ">

    Honlaprendszerünk

    Végül pedig: erősödjetek meg az Úrban és az ő hatalmas erejében. Öltsétek magatokra az Isten fegyverzetét, hogy megállhassatok az ördög mesterkedéseivel szemben. Mert a mi harcunk nem test és vér ellen folyik, hanem erők és hatalmak ellen, a sötétség világának urai és a gonoszság szellemei ellen, amelyek a mennyei magasságban vannak. Éppen ezért vegyétek fel az Isten fegyverzetét, hogy ellenállhassatok a gonosz napon, és mindent leküzdve megállhassatok. Álljatok meg tehát, felövezve derekatokat igazságszeretettel, és magatokra öltve a megigazulás páncélját, felsaruzva a lábatokat a békesség evangéliuma hirdetésének a készségével. Vegyétek fel mindenképpen a hit pajzsát, amellyel kiolthatjátok a gonosznak minden tüzes nyilát. Vegyétek fel az üdvösség sisakját is, és a Szellem kardját, amely az Isten beszéde. Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a Szellem által. Éppen azért legyetek éberek, teljes állhatatossággal könyörögve az összes szentekért; és énértem is, hogy adassék nekem az ige, ha szóra nyitom a számat, hogy bátran ismertessem meg az evangélium titkát, amelynek követe vagyok a bilincsben is, hogy bátorságom legyen azt úgy hirdetni, ahogyan kell.

    Ef. 6.10-20

    AKV0

     

    websas.hu
    MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

    108 rendszeremet szüntették meg a férgek vezette egyének, mikor ébrednek fel már végre...

     

    süti beállítások módosítása