Már régebben volt egy ilyen jellegű Networkblogom, aztán megszüntettem mert mennem kellett, most nem szünik meg, mert az utolsó esélyt meg kell adnom a jegyesegyetlenemnek.

http://www.esztergomi-ersekseg.hu/img/galeria/m26.jpg


Esküvőnkre

Kedves nefelejcsem soha nem feledlek, mindig egyetlenem leszel!
Egyetlen nebáncsom Örökké feleséged leszek, mindigen melletted!
Aranyos nefelejcsem szeretlek szeretve szeretettel mindörökké!
Én nebáncsom veled melletted míg eme Földkerekségen létezhetek!
Szívem egyetlen nefelejcse, Krisztám mindenkor férjed leszek édes!
Nebáncsom nem akarok nélküled élni, veled melletted mindörökre!
Mosolygós nefelejcsem féltve óva őrizlek védve vigyázva életem!
Nebáncsom én már szóhoz sem tudok jutni, érzed úgyis kedvesem!
Szívem egyetlen virágszála, egyetlen kedves nefelejcsem, szeretlek!
Nebáncsom veled melletted tiéd hozzád mindörökre mindigen míg élek!
Nefelejcsem, nefelejcsem, soha nem feledlek, mindig téged szeretlek!
Nebáncsom, én kedves kincsem, veled melletted hozzád tiéd mindörökre!

2008.06.23. 7:30



Megjegyzés: 2008. április 5-ére tervezett esküvő elmaradt, vagy inkább elhalasztódott. Nem tudom még, hogyan képesek kiforgatni a szavaimat, ezért a jegyesegyetlenem, akinek 2009. 11. 15-ei üzenete: "Emlékszel?"
Én is mondhatok valamit, 3 telefonszámom közül egyiket sem kapcsolták, e-mailt nem kaptam tőle már jó ideje, amikor pedig lehetősége lenne összezárni akkor nem teszi meg. Én elfogadtam, felvállaltam, de hogy még miket képesek rólunk állítani az felfoghatatlan emberi ésszel. Többetek, akik tényleg a lelkitársuk mellett akarnak élni, közvetítve segítettem, ti képesek voltatok annyira megalázkodni egymás előtt, hogy természetesnek vettétek a ruhatárotok elküldését, sőt sokatok még megkérte a lelkitársát, hogy látatlanban is mondjon véleményt a ruházat hovatartozásáról. Igen, de vannak kivételek, mint a megtévesztettek, akiket úgy manipulálnak ahogyan nem szabadna. Melyik ügyvédnek a nevét írjam ki, melyik jogásznak vagy közalkalmazottnak írjam ki a nevét. Még várok, de ki van tűzve egy dátum, ennél előbb kell megérkeznie a jegyesegyetlenemnek, aki pedig hátráltatja, az a soproni vagy a szegedi vádirat csomaghoz kapcsoljuk? Aztán hányan és hányan küldtetek újabb viszontsegítséget, nem tudom, hogy képes olvasni, de ha olvas, akkor talál valamit a www.andre.hu alatt, amire neki is kell vigyáznia. Ott a jegyesegyetlenem előtt minden segítség, sőt még annál is több, ha majd rájön, de amíg kételkedik aggódik addig semmi értelmét nem látom, hogy közös gyermekünk legyen, mivel ahhoz legalább bizalmának kellene lennie akkora amekkora felé a bizodalmam, s még ezt is képesek átmagyarázni. Melyik csomaghoz kerüljetek? SOPRONI vagy SZEGEDI vagy az ezeknél is rosszabbak!!!

2010.05.28. 18:20 


Szóval nagyon elegem van, azokból a sokszoros állítólagokból. Annyira elegem van, hogy már magam sem tudom, miért történik ez a sok támadás. Sok támadás, melyben lényegében olyan sebeket kapok, amire sebzetten még alaposabban oda kellene figyelnem, de sajnos nem érzek magamban annyi erőt, hogy erre egyedül is képes legyek. Tudom, akik olvasnak, vagy akik hallgattak akár egyetlen előadásomat is, rájönnek arra, hogy mi tulajdonképpen ESZTERGOM. Ez egy város, két oldallal, az egyik oldala, Pilisszentlélek, ez a jó oldala, a másik oldala pedig maga Kárpát hazánk legbűnösebb városa. Igen mivel a sorozatosan egyre többször állapítják meg körülöttem. S akármennyire cáfolni akarom, sajnos nem tudom, mivel magam is tapasztaltam. Többször elgondolkodtam, miért kellene nekem ott lennem, de mindig arra a megállapításra jöttem rá, egyedül képtelenség, csak a forrás közelében lehetséges. Nem tudom, elmondhatom, mi a forrás, de akik maguk is jártak a városban láthatják a különbséget. Igen láthatják a különbséget, ESZTERGOM ez az a város, ami el fog pusztulni, ha nem válik olyanná, mint a jó fele, az 1984-ben hozzácsatolt PILISSZENTLÉLEK. S itt egy újabb kérdés, hogyan lehetne megmenteni ezt a pusztulásra ítélt várost, csak úgy ha minél több lelkitárs-páros abban a városban alázatos hűségben él, s egyre őszintébbek lesznek egymáshoz. Most gondolom gondolhatjátok, ez nem történhet meg. Sokszor én is azon a véleményen vagyok, hogy nem történhetne meg, ha nem lenne ott a ha. Igen ez megváltoztathatja a Kárpát hazánk legbűnösebb városát, amely ontja a világ felé a mérgezett nyilát. Megváltoztathatja, de mi meg akarunk változni-e egyáltalán. Ugye nehéz, hát van valami ami megváltoztathatja, de tényleg képesek leszünk-e őszintébbek és segítőkészebbek lenni. Képesek leszünk-e lelkitársunk előtt annyira megalázni magunkat, hogy az első pillanattól kezdve az őszinte szeretet építményét képesek lennénk megépíteni. Nehéz leírni mit kell tenni, s ahogyan egyre mélyebben belemélyedek, mindig addig jutok el, nekem ott kellene laknom a jegyesegyetlenemmel, de ... ezt a hatalmas gonoszságot, melyet eddig már kiderítettem ESZTERGOM-ról, ez úgy érzem nagyon sok nekem. Sok nekem, s mégis meg kell tennem, csak éppen azt nem tudom, hogy hogyan. Támadások menetrendszerűen érkeznek, egyetlen hibámat használták ki ellenünk. Ki lehetne védenem, ha itt lenne mellettem személyesen a jegyesegyetlenem, de állítólag indul hozzám, állítólag esküvőnket szervezi, állítólag felhív, állítólag ír, állítólag a naplóját elolvashatom, aztán mégsem, stb... Kinek nem lenne elege, tudom kik a bűnösök, de bízók bennük, hogy észhez térnek, s megértik egyetlen út van, s ez az út mindenkinek megadatik. Nem személyfüggő, mindenkinek megvan a lehetősége, csak éppen annyit kellene mondani... , s ezt nagyon alaposan egyre alaposabban betartania a lelkitársi családi közössége érdekében. Erre alaposan készülni kell, de nem állítólag, nem majd, hanem alapos felelősséggel, s ha akarsz egyre őszintébb lenni, akkor csak az az egyetlen út járható számotokra, számodra. Ne felejtsétek ez a keskeny út a széles út középen van. Ne feledjétek, rajtatok áll, vagy pusztul Kárpát hazánk legbűnösebb városa. Siessetek a lelkitársatokhoz, s elég annyit mondani neki: "Vétkeztem az ég ellen, és te ellened, igérem hűséges férjed/feleséged leszek, amíg létezhetem". KÖSZÖNÖM

2010. 05.24. 23.23 



http://www.maxer.hu/images/k16.jpg

Ha képes vagy minden telefonodon az ébresztést 4:00 -ra beállítani, közelebb kerülhetsz a személyes találkozónkhoz jegyesegyetlenem

Én melletted állok, nem tagadtalak le, ha valaki ellenkezőjét állítja, az ellenünk van jegyesegyetlenem, mivel semmi kedvem nincsen olyan mennyei pofonokat kapni, amivel a KÖZÖS UTUNKra visszaevickéltem.

Ha tudod a többször megbeszélt jelet, akkor még közelebb kerülhetsz személyesen hozzám jegyesegyetlenem! A közös álmunkba többször el fogom küldeni neked május hónap folyamán jegyesegyetlenem.

Ha azt teszed, amit a testvéreim jegyesegyetlenem, közelebb kerülhetsz személyesen hozzám.

A közös imáinkat ha képes vagy imádkozni jegyesegyetlenem, közelebb képes leszel személyesen velem találkozni pici szívem.

Úgy emlegesd még a messzi távolban is a nevemet, az általad kiválasztott időben, hogy meghalljam jegyesegyetlenem. S ha erre már képesnek érzed magadat újból szívem, akkor figyeljél az általam küldöttekre.

Ha képes vagy hálát adni értünk jegyesegyetlenem, akkor sokkal közelebb kerülhetsz a személyes találkozónkig drága angyalos galambom.

A szenvedés véges, a SZERETET végtelen, akkor érted az ÉLET lényegét, ha képes vagy elfogadni ezt a megállapítást, keresd fel gondolataidban azt a kegyhelyet, ahol hallottam én először, s igen közel kerültél a személyes találkozónkhoz, ahol már nem leszel képes megtagadni. Ha még segítség kell, keressél olyat, aki az első szavadra hozzámkisér.


Amit megigértél és képesnek érzed megtartani a nekünk tett igéretedet, akkor tudni fogod, hogyan állíthatjuk személyessé. Ha képesnek érzed magad jegyesegyetlenem tudni fogod a lehetőséget, amit semmiképpen ne halasszál el, ha képesnek érzed magad annyira alázattal odafigyelni a belső hangra! Be kell, hogy valljam néha én is elbizonytalankodom, főleg akkor amikor más lelkitársak személyesen is egymásra találnak, személyesen is felvállalják egymást, s elválaszthatatlanokká válhatnak. Bennem is az van, mégis mikor fogod jegyesegyetlenem betartani mit igértünk egymásnak.  ...  


Hát igen elérkeztünk ezidáig, nem gondoltam volna, hogy ez ezidáig fajul. Én már nyugodtan elkönyveltem jegyesegyetlenem, se névnapodra, se születésnapodra, se karácsonyra, se húsvétra, se névnapomra, se születésnapomra, nem vagy hajlandó bebizonyítani, hogy magyar hölgy vagy, s ezzel azoknak adsz újabb támadási lehetőséget, akiknek semmi de semmi köze nincsen a magánéleti kapcsolatunkhoz. Én mondtam, te másokra figyeltél, akkor most is mondom: ELŐTTED NYITVA, MÁSOK ELŐTT ZÁRVA! Ha nem vagy képes megérteni, akkor jobban teszed, ha minden percedet arra használod, hogy mikor fognak megtámadni azok, akik miatt már eddig is elég sokat kaptunk. 946-ot kaptál, mégsem figyeltél, mertha figyeltél volna, állandóan jeleznél nekem. Egyáltalán igazmagyar hölgynek érzed magadat, vagy csak rámtuszkoltak az információ-mennyiség miatt? Számomra igazmagyar hölgy vagy, de kérlek bizonyítsd be személyesen. Nem használok sem MSN-t, se Skype-ot, az IWIW-re hamarosan megyek be, de nincsen kedvem hozzá, de azokért megteszem, akiknek már felnyílott a szeme, hogy a lelkitársaknak egymásért egymás mellett egymással a családi közösségért. Tudom esélye sincsen annak, hogy a 33. születésnapomra megérkezzél, mert annyi mindent meséltek be rólam, hogy már magam is nevetek, az emberek gonosz dolgain. Megteszed jegyesegyetlenem, ELŐTTED NYITVA, MÁSOK ELŐTT ZÁRVA! Nevetek rajtuk, s nem vagyok képes felfogni, hogy te, akit óvok, őrzök, vigyázok, védek és figyelek, mintha már a nevemet viselnéd, másoknak hisz, másoktól várja, azt hogy megoldodjon. Bízonyítsd be, hogy igazmagyar hölgy vagy! Tudod, hogyan kell, mindent megtalálsz a postafiókjaidban, ha képes lennél egyáltalán elolvasni. Mégis mire vársz, bízonyítsd be, hogy igazmagyar hölgy vagy, nem egy olyan ember, akit rámállítottak. Bízonyítsd be, hogy igazmagyar hölgy vagy, nem egy olyan aki a kutatásaimért hazudott a képembe. Bízonyítsd be, hogy igazmagyar hölgy vagy, úgy ahogyan a többiek, akik már rájöttek, hogy a családi élet a lelkitárssal lehet a legharmónikusabb. Tudom, te erre nem vagy képes, de bízók benned jegyesegyetlenem. Bízók benned jegyesegyetlenem, mert VELED MELLETTED ÉRTED! Bízók benned jegyesegyetlenem, megcáfolni nem vagy képes a bizalmamban! S tudod jegyesegyetlenem, ha ezt képes lennél elolvasni, akkor már csörögne a telefonom, e-mail-t kapnák tőled, de lenne valaki, aki lebeszélne, mert hagyod magadat jegyesegyetlenem. Igen, hagyod magadat, úgy ahogyan bemesélted, hogy még nem vagy képes találkozni velem személyesen, inkább rejtőzködtél Budapesten, azoknál akik ugyanúgy érintettek amit ellenünk elkövettek. Ugyanúgy érintettek, mint azok is, akik nem engedtek hozzám. Érintettek azok a személyek, akik a kollégáid, mert ha látták volna rajtad, amit leírtál, akkor ugyanúgy tettél volna, ahogyan én tettem. Ezért nem tudsz meg rólam semmit, amivel meg tudnál vádolni, mert én új életet akarok adni neked MELLETTED ÉRTED VELED, de neked inkább másokra kell figyelni. Másokat kell küldened, hogy számonkérjenek, s mikor megtudják, hogy komoly a szándékom VELED MELLETTED ÉRTED, akkor továbbállnak, amiben igazuk van, mert ők legalább rájöttek arra, hogy egyedül RAJTAD MÚLIK MINDEN. Bízonyítsd be, hogy igazmagyar hölgy van, minden segítség adva van neked, mint ahogyan már sokan bebízonyították a lelkitársuknak, hogy elfogadják személyesen, el nem vállnak sohasem míg élnek, el nem felejthetik egymást, el nem engedhetik egymást szeretve szeretetben amíg létezhetnek FÖLDKEREKSÉGEN. Remélem, ez a lelki levél segít neked, már régebben meg kellett volna írnóm, de kérdem elmentél a badacsonyi Rózsakőhöz, hogy segítsél magad által rajtam? Ugye jegyesegyetlenem, NEM ENGEDTEK EL, NEM ENGEDTÉK MEG, NEM VOLTÁL RÁ KÉPES. Mondtam bízonyítsd be, hogy igazmagyar hölgy vagy, sírók utánnad, sírók ÉRTED VELED MELLETTED, egyáltalán te figyelsz? Azt akarod, hogy azoknak legyen igaza, akik ennyi gonosz cselekedetet elkövettek ellenünk. Ugye jól gondolom, jegyesegyetlenem, nem adod meg nekem, hogy megkaphassad amit neked-nekünk tettem félre. Mondjál köszönetet a barátaimnak, hogy tartották bennem, hogy VELED MELLETTED ÉRTED. Mondjál köszönetet azoknak a testvéreimnek, akik segítve besegítettek, hogy épüljön, amit annyiszor és annyiszor az emberek gonoszsága lerombolni akart. Hányszor és hányszor kellett magamat felépítenem mennyei segítséggel. Hányszor kértem, hogy ha megérkezel, meg lesz oldva minden. Te mindezidáig nem érkeztél meg jegyesegyetlenem, ezzel bizonyítottad mindezidáig, hogy nem vagy igazmagyar hölgy. Hogy mi az oka, tudnám, ha a naplódat megkaphattam volna. Nekem még ezt sem adtad meg, s nincsen pedig... Állítólag készítettek neked egy olyan honlapot, amit csak a barátaid olvashatnak, jegyesegyetlenem én még annak a címét sem kaptam meg, viszont amit megkaptam azáltal megerősödhettem. Nem ragozok többet jegyesegyetlenem, NEM AKAROK MÁST, CSAK TÉGED JEGYESEGYETLENEM! Nem ragozok többet, NEM AKAROK MÁS MELLETT VELED ÉRTED, CSAK VELED JEGYESEGYETLENEM! Nem ragozok többet, SZERETLEK, EL NEM ENGEDLEK, EL NEM FELEDLEK, MELLETTED VELED ÉRTED AMÍG ÉLHETEK FÖLDKEREKSÉGEN! ÍRJÁL, HÍVJÁL, SZÓLJÁL NEKEM CSENGŐ KEDVES HANGODON JEGYESEGYETLENEM! 

2010. Április 16. Péntek



MSN és Skype antivírusos trójai hadviselés bizonyíthatóan 2008. szeptembere óta, ne telepítsétek egyiket sem!

De a történetnek még itt nincsen vége, már a mobiltelefonokat sem kapcsolják az én mobilszámaimat, és kérnem kellett azért egy úgynevezett NONAME telefonszámot, hogy tudjak segíteni. Azt persze nem merik megtenni, hogy a saját nevemen levő telefonszámokat ne kapcsolják, de azt már jópárszor megtették, hogy 1 perc alatt bontották a vonalat. Mégis miért? Mégis melyik szolgáltató? Amikor valami nagyon fontosat mondok az illetőnek, akkor bontják vagy talán bontatják. Ki lehet próbálni, akiknek a telefonszáma nincsen benne a telefonkönyvem memóriájában a legjobb esetben NEM FOGADOTT HÍVÁS! A legrosszabb esetben pedig ki sem jelzi. Nagyon érdekes, négy számot lényegében semmi értelme fenntartani, ha akik hívnak, s nincsenek benne a telefonjaim  SIM telefonkönyvében azoknak NEM VAGYOK ELÉRHETŐ! KÖSZÖNÖM BIZALMATOKAT!!!


Tisztelt Ügyvéd Úr!

Mivel az érdekemben nem járt el, ezért szép folyamatosan le fogok írni mindent, mivel nem tartom korrektnek amit ezidáig csinált. Nem érdekel, semmiféle mellébeszélés! Nem hat meg, semmiféle magyarázata! Eddig szinte nyugodtan voltam, álltam és vittem az ügyeket. Ha akart volna, megtalált volna. Ha keresett volna, meglelt volna. Nem érdekel semmiféle mellébeszélés. Ezt, ha nem érti meg, akkor nagyon nehezen kerülhet a megbízható barátaim közé. Kértem, többször kértem, sokan ezt szóvá is tették, Ön ezek szerint nem. Ön szerint nem lényeges, talán? Nem baj, majd lényeges lesz, ha el kell viselni azokat a megpróbáltatásokat... Nem baj, majd lesznek olyan jogi munkatársak, akik majd ténylegesen segítenek nekünk. Én bízók benne, hogy észhez tér amíg nem lenne késő. Ön veszít, én pedig bármiképpen is nyerni fogok, ha nem térek le az elrendeltetett utamról. Én pedig, mint sejtheti nem fogok letérni, inkább mártírként, mint hogy megszegjem az ígéretemet. Ezt pedig nagyon jól láthatná, ha figyelne alaposabban. Remélem tudja, mit kellene tennie. Én még most is bízók, hogy meg is teszi végre-valahára. (2010.01.11. 23:32)
Önhöz hasonlóak miatt, akik ne írjál neki, beállítottam a negyedik telefonszámomat. Nem Önt fogom vele bántani, hanem olyan embereknek fogok segíteni, akikkel hasonlóak történtek, annyi különbséggel, hogy annyira nem kívánt személynek fogják minősíteni az Önhöz hasonlókat, hogy jobban tennék, ha állást változtatnának. A következő lesz, mivel már látom beálltak Önök is a SZERETETellenes SZÖVETSÉG tagjai közé, választhatnak az ÉLETSZÖVETSÉGek ellen, vagy mellette. Majd Ön is figyeljen, volt jó ideje egy kérésem, mivel nem válaszolt rá, ezért BŰNÖS. De mint mondtam, nekem nem az a dolgom, arra sokkal alkalmasabb lehetőség van az Igében a megfeddéssel. Én csupán a következőt fogom tenni, akinek elküldöm a negyedik telefonszámomat (megjegyzés: 3 telefonszámom a jegyesegyetlenem postaládáiban, ezt csak azok ismerik, akiknek szólni fog) 77 órát kapnak, hogy felhívják, ha nem hívja fel akinek el lett küldve, akkor a legkisebb korrupciós ügyet is napvilágra hozom, és a továbbiak ami annak folyománya lesz, felelősséget nem vállalok. Én kértem, mint ahogyan azok is kértek, de annyira megfélemlítették, hogy egyik nem képes írni a másiknak, a másik nem képes olvasni, a harmadik pedig még a telefonját sem kapcsolja be, mert bemagyarázták az Önökhöz hasonlók a valótlanokat. Próbálják Önök szétválasztani a párokat, kérdezze meg az Önhöz hasonlóakat, akik már érintve voltak, hogy viszonyulnak azóta azok az emberpárok, akik már megkötötték személyesen is az ÉLETSZÖVETSÉGet, egy CSALÁDként élnek, s némelyeknek szerencsére még erősebb kötelékük is van.  Nem kell bemagyarázni, azt ami valótlan, csak azért, hogy megtömje az áldozat a pénztárcáját, s egyre jobban tudja húzni azt az ügyet, amit már elég régóta le lehetett volna zárni. Üdvözlettel: drAL (www.andre.hu)

http://www.naplom.com/naplo/akv/naplo/2009-10-20*10-08
http://www.naplom.com/naplo/akv/naplo/2009-11-30




Eddig sem rajtam múllott, az interjú hamarosan leközölve. Engedélyt nem fogok kérni rá, de miért is kérnék rá? Egy esetben nem..

Mit néked fogadva igértem jegyesegyetlenem, amíg Földkerekségen élhetek megtartom!

 

 

 

 

 

 

 

1978.09.16 mindenkor mindigen veled melletted míg létezhetem 1977.04.22.

 

 

Bizalmam töretlen irántad II.

Én felvállaltalak, igaz előbb kellett volna,
Szeretlek őszintén, te is nagyon tudod arám,
Veled melletted érted mindenkoron bíz ám,
Mindigen csak te kellesz, leszel amíg világ,
Hozzád tartozom, hozzám tartozol babám,
Te lehetsz csak egyetlen feleségem mind ám,
Kérlek én, személyesen  írjál, hívjál,  szóljál
Szeretlek szeretve, soha el nem engedlek ám,
Szeretvén szeretlek, soha el nem feledlek ám,
Míg e Földkerekségen létezhetem kedves arám!

2009.08.24. 18:22

 

Mindenkinek II.

Mindenki keresse meg a saját boldogságát,
Ne akarja elvenni mások örök boldogságát,
Mely már régen meg van írva a nagy könyvben,
Melyet már a szíveink, a lelkeink egyesülten,
Soha nem adjuk másnak ezt a gyönyörű érzést,
Kriszta lehet csak a feleségem, én pedig férje!
Andre lehet egyes-egyedül Krisztának örök férje!

2008.06.13. 6:27

 

Mindigen Melletted Veled! II.

Bizalmam őszintén tiszta irántad Krisztám,
Szeretlek soha el nem múló szeretettel én arám,
Mindenkor mindigen csak te kellesz nekem angyalam,
Veled melletted örökkön örökké míg létezhetem galambam,
Nem leszek másé sohase, ezt te is jól tudod aranyam,
Szeretlek soha el nem feledlek szeretettel arám,
Te lehetsz a feleségem bizalmam által drágám!
Mindenkor férjed akarok lenni én Krisztám!

 

 

 

2008.08.31. 6:44

 

Bizalmam töretlen irántad IV.

Számomra a legnagyobb kitüntetés, ha melletted ébredek kedves jegyesegyetlenem,
Számomra egyetlen út létezik, ez csak hozzád vezet mindenkor mindigen,
Te kellesz, te leszel, nélküled nem akarok élni, veled hozzád érted,
Szeretlek szeretve mindenkoron soha el nem múló szeretettel téged,
Gyere, írj, hívj, szólj személyesen kedves drága jegyesegyetlenem!

2009.10.15. 8:29

 

Aktuális fogadalmaim

Amint lehet örökérvényűen elveszem a jegyesegyetlenemet, mindent megadok neki, amit tudok, másnak semmit alapon. Tanítani akarom míg létezek, tanulni akarok tőle mindenkor, s boldogságban, önzetlen szeretetben míg létezhetek mellette maradok mindenkor mindigen.

Amely évben megházasodok, a rá következő évben legkésőbb megszerzem a vezetői engedélyt ÉRTÜNK.

 

Azoknak akik a lelkitársak ellen tettek vagy még olyan pofátlanok, hogy még most is ellenük tesznek!

Lelkitársak legfontosabb napjai:

Mindkettő születésnapja előtte-utána 4-4 (lelkitárs büntetés: 1 hónap)
Mindkettő névnapja előtte-utána 8-8
(lelkitárs büntetés: 14 nap)

Mindenszentek előtt után 2-2
Karácsonytól Újévig
(lelkitárs büntetés: 14 nap)
Húsvéttól a hozzá közelebb lévő születésnaphoz terjedő időszak
(lelkitárs büntetés: 14 nap)
Felismerésük napja
(lelkitárs büntetés: 4 nap)
Találkozásuk évfordulója
(lelkitárs büntetés:  2 hónap)
Az cserék évfordulói
(lelkitárs büntetés: 14 nap)

Van még két időszak, amit másoknak is illene megtartani a lelki nyugalmuk érdekében, ez advent és böjt, amelyek lényegében megegyeznek, a különbségük az időszak hosszában van.


Plusz a keresztnevek még többet elárulnak, de aki tudja, az lát, aki pedig nem képes látni, annak hiába magyarázzuk, ezért jobb nem ellenük tenni, mert nem biztos, hogy imádkoznak azokért akik ELLENÜK TETTEK és ELLENÜNK TESZNEK!

 

S akkor most elmegyek ünnepelni, ha nem lesz értéke akkor az fog történni ami a tegnapi álmomban valószínűleg!

Igen megkaptam, itt most neki kellene mennem a menyasszonyomnak, a jegyesegyetlenemnek, de minek menjek neki, amikor ha valaki valamit nem értett meg eddig, akkor majd talán másvalaki majd felvilágosítja, hogy miért a legdurvább, ha a négy legfontosabb ünnepen sem képes írni a lelkitársának. Igen megtette, de még kijavíthatja a hibáját. Többet nem fűzök hozzá, mert ha értené, hogy 945 neki írt versem után még mindig hitegetnek, hogy készül az esküvőnkre. Hát igen, ebben az évben, mint ahogyan a múlt évben is, nem rajtam múlott. Hogy ki(ke)n múlott, azoknak pedig szándékomban van megbocsátani, mégha sokaknak ez nem tetszik is.

Akkor folytatom olyat szenvedtem el, amit magam sem akartam elhinni, hogy ilyen keveset tudok ..., de nem baj mivel lényegében a munkámat vesztettem el vele. Azt a munkát, amit nagyon-nagy odafigyeléssel vetettem magamat belé. Hogy mi okozta, én tudom, de ezt is mint annyi mindent ki lehetett volna kerülni, ha mellettem van személyesen a jegyesegyetlenem, az én lelkitársam. Nem így történt, látható jele van a bal szememtől egy kicsit feljebb. Sokak szerint rosszabbul is járhattam volna, de nekem ez is bőven elég. Így talán még a jegyesegyetlenemnek sem kellek, a gyógyulási ideje a legjobb esetben körülbelül 1 hónap, de  földi életem végéig megmarad a helye neki.


Minden elérhetőségemet megkapta tőlem, akár e-mail, akár telefon, s még ennél is többet kapott- gondolom ismeritek ezt az érzést. Akkor, ha ezt tisztelt lelkitársak el akarjátok rendezni, akkor minél előbb találkozzatok személyesen. Biztosan megkaptátok, hogy hogyan akar látni a lelkitársatok személyesen, jó alaposan keressétek meg.
Segítek nektek, lelkitársak férfi tagjainak lényegében, csak annyit kell betartani, hogy hosszúnadrág és felülről is zárt öltözet. A lelkitársak hölgy tagjai, a legkönnyebben úgy tudják elérni, hogy pontot tegyenek a részre, ha olyan ruhában jelennek meg, ami nyakuktól a térdükig egyrészesben teljesen fedik testi bájaikat. Nem könnyű megtennetek, mert ez a szeretetellenes világ nagyon ellenetek van, de tudom bármelyikötök megteszi a lelkitársáért. Nem kell másra figyelnetek ezután, csak ha már személyesen is együtt vagytok, hogy magatokhoz semmi esetben nem nyúljatok, ne igazitsátok meg még a ruhátokat sem, és érjétek el, hogy a lelkitársak férfi tagja engedjen az ölébe ülni. Könnyű lesz nektek, de mégsem, mivel a legfontosabb az átkaroláson múlik. Ha úgy karoljátok át, hogy szív-választ értek el, akkor lényegében előbbre hoztátok a közös esküvőtöket. Ha úgy karoljátok át, hogy elalszatok, akkor lényegében valamiről ébredésetek után el kell mondani. Nem lövőm le, hogy mit, magatok is tudni fogjátok. Bízzatok a magatokban és lelkitársatokban, akivel életszövetséget köttök VÉGLEG és VÉGÉRVÉNYESEN.

Már jobban vagyok, már képes vagyok dolgozni 4 órát egyfolytában, de még mindig érzem ami akkor történt. Nagyon mély sebeket okozott, ami akkor történt. Lehethogy, ki lehetett volna kerülni, de én a nevem napján elég alaposan beleszaladtam. Még most sem akarom elhinni, hogy ahogyan az Ige által fejlődök ennyien akarnak meggátolni. Nem értem, nekik is megvan adva.

Már tudok többet tevékenykedni, bár nagyon nehezen értik meg, miért van eleve elrendelve. Nem lényeg, mert mint aki olvas tudja, hogy nem lényeg, mit mondanak rólam, az a lényeges mit teszek értetek, csak lássátok meg hallásotokkal amit meg kellene mindenkinek látnia, ha nem lenne sorompóval elzárva. Más valami, ha tudnák, hogy melyik a központi naplónk, akkor hagytak volna bennünket kéz a kézben személyesen összeházasodni. Megbízók a jegyesegyetlenemben, mégha valótlanokat vágtok a fejemhez, akkor is csak neki hiszem el, mivel bízóm benne, annyira, hogy döntse el Ő mennyi évet akar itt velem hivatalos házasságban élni végérvényes és visszavonhatatlan evilági életközösségben. Igen, nem tudom az új mobilszámát, de ha bebizonyítja, úgy ahogyan már meg kellett volna tennie, akkor személyesen és hivatalosan is feleségemmé válik. Másnak nem adom meg ezt a jogot, ezt Ő is nagyon jól tudja. Mondhatnak rólam neki valótlant, majd visszaszáll rájuk. Mondhatják akár, hogy ne bízzak meg benne, én akkor is megbízók benne, hogy miért, azt pedig csak azok tudják, akik már elfogadták a lelkitársukat. Igen folytatni fogom mások segítését, támpontokat adok, mit ahogyan eddig is tettem.

Se húsvétra, se születésnapomra, se névnapomra, se karácsonyra nem írt nekem a jegyesegyetlenem
, hogy miért azt hamarosan meg fogom tudni, de sajnos azok az egyének akik ezt okozták nekünk jobban teszik, ha le sem fekszenek aludni. Amit az alakoskodásaikkal elszenvedtünk, az hamarosan ÍTÉLET alá fog kerülni. Nem tudom mikor, de eddig nyugodt voltam, türelemmel vártam, viszont ami nemrégen történt, amiatt valószínűleg azok fogják meglépni a lépésüket, akik várva vártak... Bízók bennük, hogy megteszik helyettem azokat a lépéseket, amit én a megbocsátás erejében bízva nem akartam meglépni. Fejleményeket a megérkezésük után azok az érintettek megtapasztalják. Egyetlen megoldásuk van, nem hátráltatni!

Már jó ideje tudom, hogy nekem Esztergomban kellene lennem.
Azt, hogy mióta tudom, azt személyesen csak akkor árulhatom el, ha valami történi fog. Akkor most lássuk a tényeket, megkérem minden soproni, mohácsi, és váci barátomat, hogy ha úgy érzik, ha képesnek érzik magukat megbocsátani egy szegedi családnak akik lényegében nekik is gáncsolták a helyzetüket, bocsássanak meg nekik, oly módon, hogy mondjanak el egy imát az üldöző család érdekében, valahogyan úgy, hogy a család amely tagja elmegy vagy átmegy akár Mohácson, Sopronon vagy Vácon ne tudjon továbbmenni, ne tudjon kitérni a SZENTHÁROMSÁG megbocsátó üzenete elől. Kérlek benneteket, ne engedjétek meg, hogy rajtatok bohóckodjanak. Ők nagyon veszélyesek, de ne ijedjetek meg tőlük. Bíróságra nem lehet őket cipelni, mert ... Ők élvezik azt, ha tönkretudnak tenni mindent, ezért nem használok semmiféle MSN elérésemet! Ők nagyon veszélyesek, de ők is EMBEREK! Imádkozzatak értük, kérjétek, hogy megváltozzanak! Bocsássátok meg amit elkövettek ellenetek!


2009. November 30. Hétfő


Az alázatos szeretet lényege a szolgálati hívatás. Szolgálni akit elfogadtunk, szolgálni az első pillanattól kezdve. A leghatékonyabb módja az amikor akik együtt akarnak élni megmossák egymás lábát. Majd amikor megmosták alaposan megtörölik, amikor ezzel megvannak annyira megbíznak egymásban, hogy minden földi javukat a közösbe dobnak. S amikor ezzel megvannak, akkor szépen ész érvekkel egymást győzködik, hogy segít vagy hátráltatja a kapcsolatukat. Sokan itt tévednek, annyi bizalom sincsen a másik fele iránt, hogy a ruhatárát a másik ruhatárához ömlessze. De akik képesek rá, azok már inkább bizalmi szeretetben akarnak tovább egymás mellette érte vele hozzá élni amíg létezhet Földkerekségen. Az alázatos szeretetből aki ki akar bújni, az nem veszi komolyan a másik felét. Ha másik embert kérdez meg először, és nem a másik felét, akkor nem veszi komolyan a kapcsolatukat.


A
bizalmi szeretet egy olyan csodálatos lelki állapot, melyet mindenki kérhet a másik fele érdekében a Mennyei Atyánktól. Együtt csak akkor érhetik el a lelkitársak, ha személyesen szemtől-szemben látják a másik szemében a nevüket. A bizalomnak vannak fokozati szintjei. 1. látom, tudom, és elfogadom; 2. látom, segítem és bízóm; 3. látom, egyesítem és zárom; 4. látom, egyesítem és szolgálom; 5. egyesítem, szolgálom és ajándékozom mindenkoron; 6. egyesítem, ajándék vele töltött minden pillanat és közös ima(k); 7. ajándék vele minden töltött pillanat, ő a másik felem az Úr Jézus Krisztus által és együttgondolkodás; 8. ajándék vele minden pillanat, ő a másik felem az Úr Jézus Krisztus által a ... s MINDENKORON MÍG LÉTEZHETEM MEGVÁROM! 




1. Én úgy gondolom, hogy az ország első embere nem magyar. Sem a származása, sem a szíve, sem az értékrendje.

2. A képviselők nem azokat képviselik, akik megbízták őket. Nem képviselnek, hanem képmutatnak.

3. A rendőr nem a rendet őrzi, a bűnüldözés nem a bűnt üldözi.

4. Az igazságügy nem az igazságot tekinti ügyének és minden nap Juszticiát penetrálja.

5. Az egészségügy sem az egészség érdekében ügyeskedik, hanem a mi kiirtásunkon.

6. A rendőr pénzért gyilkol és ezt megélhetésnek nevezi.

7. Az érték megvetendő, az antikultúra, azaz ocsmányság dícséretes.

8. A reformálás célja a deformálás.

9. A mammont imádják és lelkeket áldoznak az oltárán.

Angyal, fújd meg a harsonát! Pusztuljon a férgese!


Világi-szellemi örökségük pedig tovább fertőzi az egyház sebeit, amelyeket majd meg kell tisztítani és meg kell gyógyítani. Nyugat-Európában ugyanezt a romboló tevékenységet a liberális-szabadkőműves szervezkedés és ideológia végezte el. Érdekes módon a társadalmak haldoklása és degenerálódása ezzel együtt indult el. A nyilvánvaló jelei mindezeknek többek közt az emberi jogok védelme (az Isten tanításai helyett), a holokausztozás (a keresztény mártírok életének elmesélése helyett). 


A magyar népet akkor lehetne egyként összefogni, ha mindenkire egyformán hatnának a hétköznapi tragédiák. Amíg látszólag működőképes az ország, amíg többségben lesznek azok az emberek akik végzik a mindennapi megszokott teendőiket, amíg minden hónap x.-én megkapják a havi fizetésüket és ha nehezen is de fent tudják magukat tartani, addig senki ne várjon ebben az országban kedvező változást. Hiába jön a karizmatikus vezető, ha nincs mögötte erő. Ha majd mindenki egyként érzékeli és egyként tapasztalja a bajt, majd akkor lesz egységes a nép. A népet (kivétel nélkül mindenkit!) előbb térdre kell kényszeríteni ahhoz, hogy megmozduljon. Az ügyes taktikusok azonban megtanulták a leckét. Csak annyit vesznek el, amennyi a nagyobb tömegnek még elviselhető. Húzd meg ereszd el taktika. 



Egy újabb kulcs: Szemérmes visszafogott öltözködés, szemérmes alázatos beszéd mutatja a szeretetet, s ekkor könnyebben találod meg azt, aki neked van rendeltetve.


Szemérmedet csak az előtt fedd fel, akivel képes vagy a hátralevő életedet leélni mellette vele érte hozzá mindenkoron amíg létezhetel. A legjobb az, ha magadhoz akkor mikor vele vagy személyesen nem nyúlsz, és nem sietetted, mert mélyebbre süllyedsz mint gondolhatnád. 


HÍVJ, ÍRJ, SZÓLJ KÉRLEK SZEMÉLYESEN az nem azt jelenti, hogy GYERE KÉRLEK, VÁRLAK, mert eszméletlenül nagyon HIÁNYZOL NEKEM JEGYESEGYETLENEM?


AKARSZ LENNI HIVATALOSAN IS  ÖRÖK ODAADÓ HŰSÉGEMMEL MINDENKOR MINDIGEN A FELESÉGEM JEGYESEGYETLENEM?


HELYREÁLLÍTÁS, amit mások szándékosan elrontottak

Minden e-mail címem a kezében van, tudni fogja mit kell tennie
Minden telefonos elérhetőségem a kezében van, tudni fogja mit kell vele kezdenie
Szinte minden gondolatom, írásom  a kezében van, tudja ha akarja, mit kell vele tennie
Bízók benne, hogy megteszi, megvárom, mert ezt kell tennem, Bízók benne, hogy lesz benne annyi erő, hogy már nem ellenem, hanem mellettem tevékenykedik


Akik ellenfeleim azoknak pedig egy ajándék Tiszafüredről rólam:
Inkább bizalmas barátod maradok, mint ellenfeled!
Akik ellenfeleim azoknak pedig egy másik ajándék Sárvárról rólam:
Bizalmad fontosabb, mint hogy ellened legyek, hátad mögött tegyek!
Akik ellenfeleim azoknak pedig egy harmadik ajándék Szekszárdról rólam:
Barátságod számomra fontosabb, mivel tőled nagyon jó tanulni!
Akik ellenfeleim azoknak pedig egy negyedik ajándék Hódmezővásárhelyről rólam:
Sokkal jobb, hogy a barátom vagy, s nem az ellenfelem!
Akik ellenfeleim azoknak pedig egy ötödik ajándék Zalaegerszegről rólam:
Inkább kincs, mint nincs!
Akik ellenfeleim azoknak pedig egy hatodik ajándék Budapestről rólam:
Barátságod bizalom, barátságod nyugalom!

Akik ellenfeleim azoknak pedig egy hetedik ajándék Pécsváradról rólam:
Aki mást mond rólad, mint ami tényleg személyileg vagy, az soha nem értett meg. Örülök neki, hogy én a barátaid között lehetek!
Akik ellenfeleim azoknak pedig egy nyolcadik ajándék Kalocsáról rólam:
Aki nem akar tudni, az mindvégig ellenfeled marad!
Akik ellenfeleim azoknak pedig egy kilencedik ajándék a mentoromtól rólam:
A barátságod az én bizalmas mankóm!  



"Asszonyaink, családunk megvet, ha eltartani nem tudjuk őket, mert már ők is kevert birka leszármazottak, akik csak a vályún keresztül tudnak minket becsülni vagy nem becsülni. Lám, az élet milyen egyszerű... Ők ölik meg a csírázó hazafiságot, a tévén nevelkedett világszemléletükkel és vágyakozó emésztésükkel.
A megalkuvók, a jellemtelenek és hitványak most fitogtatják jólétüket, amit a patkányoktól kaptak cserében árulásukért és közreműködésükért testvéreik és édes hazájuk tönkretételéért..."


Egyiptom, Görögország, Zimbabwe .... 2008.04.05.



Amikor legutóbb Esztergomból indultam, találkoztam egy felvidéki asszonnyal, aki amit mondott nekem nagyon mélyen érintett. A lényege a mondanivalójának egyszerű, akkor még kételkedtem benne, hogy van olyan hölgy lelkitárs, aki képes betartani szó nélkül amit a férfi lelkitársa. Körmenden amikor összehoztam a lelkitárs-párost, megértettem azt, amit a felvidéki asszonytól hallottam. Köszönöm, nekik. Ők nem ismerték egymást, csak levélből és MSN-en, mégis mindent betartottak, csak ők is kételkedtek abban, hogy a lelkitársa tényleg betartja amit együtt megfogadtak. Bizony betartották annyira, hogy mikor segíthettem nekik, valamit mondtak, amit én is elég sokszor mondtam a jegyesegyetlenemnek. Az az érdekes, hogy ők is ismételgették egymásnak, mígnem bármelyik pillanatban végérvényes házasságra léptek volna, ha annyian nem akartak volna közéjük állani. Mégis betartották, s mikor először Körmenden a hölgy érkezett meg, akkor elég sok mindenről elbeszélgettünk, de mikor megmondtam neki, hogy más a lelkitársam, akkor tudomásul vette, hogy én csak egy segítő közvetítő vagyok. Aztán megérkezett a férfi lelkitárs is, és tőlem azt kérdezte, hogy : Mikor érkezik meg a szíve választottja? , mert úgy gondolta, hogy én is a lelkitársammal együtt érkezem. Nem a lelkitársammal együtt érkeztem oda, megmondtam neki, a hölgy az ő lelkitársa, egyedül az ő lelkitársa. Nagyon megörültek egymásnak, s akkor végre megfogták egymás kezét. Én menni akartam, mivel a hála véleményem szerint nem engem illet, mivel én csak segítettem helyrehozni, amit mások szét akartak választani. Itt ennél az írásomnál nem ez a lényeg, a lényeg ott van, hogy mindketten egyet akartak, s mindent egymásért, s készek voltak azon a napon megházasodni. Egymásért az arany szinten, mindketten ott, s mikor megfogták egymás kezét a férfi ölébe ült a hölgy. Nagyon felemelő érzés lehetett számukra, de még ők ezt is megfejelték azzal, amit először nem értettem, hogy miért éppen ott előttem vágták le először egymás haját, s miért szedték egy zakcsóba a levágott hajtincseket. Már sejtem, de ami ezután tettek, az tetszett nekem a legjobban egymásnak átadták az autójuk slusszkulcsát, s mindketten a másik autójában ülve elindultak a hölgy lakhelye felé. Megható volt látni őket, ahogyan távolodnak Körmendtől. Pár nap múlva felhívtak, s annyit mondtak már annyira megbíznak egymásban, hogy többet soha nem engedik, hogy mások tönkretegyék boldog éveiket. Mondtam nekik, ne is engedjék, legalább egy arasszal előrébb járjanak. Megköszönni akarták a tanácsaimat, de én csak annyit mondtam nekik: Én elmondtam mit kell tenniük nekik, most ha valakinek segíteni kell, és ha tudnak, ne másra várjanak. Ne másra várjanak, de előtte figyeljenek arra, mit mond az egyik fél és mit mond a másik fél, és úgy döntsenek, mintha maguk között kellene dönteniük. Mondtam nekik, az Igét figyeljék, az Ige alapján tevékenykedjenek, hogy minél több áldást kapjanak. 

2009. Augusztus 22. Szombat

Szóval láttam azt az erkölcsi tisztaságot, amelyet mindenkinek meg kellene tennie azért, hogy másokat is erre bírják rá. Láttam, és messziről látszik már azokon a lelkitárs-párokon, akik így gondolkodnak. Köszönöm nekik, hogy a sok erkölcstelen emberek között voltak és ők csak egyedül egymásra figyeltek, ahogyan mentek fel a Rózsakőhőz. Igen ők valamit tudnak, de nemcsak tudnak, hanem egymásért képesek megtenni is. Nem nagy dolog, de oly segítőkészen a párjára várni, felemelő érzés lehetett számukra. Ők tudják, hogy nemcsak szövegelni kell róla, nemcsak támadni kell egymást, hanem kéz a kézben egymást segíteni. Ők tudják ezt, csak sajnos az a többség nem tudja. Mit tettek meg egymásért, mi látszódott, s mi nem látszódott, egyszerűen őszinte szívvel összhangban mozogtak, összhangban gondolkodtak. Ki képes erre, az aki olvassa maga is rájöhet. A ruházatuktól kezdve az arcjátékuk a kézösszefogásuk mind arról beszélt, lehet másképpen is élni, nem kell a bűnnek, az engedetlenségnek szolgálni. Ha visszaemlékezem, ezt már nagyon régen sokaknak elmondtam, s akik lelkitársak azok megtették egymásért már az első személyes találkozón is. Köszönöm nekik.
Ott, Badacsonyban megfogadtam, hogy minél több ilyen erkölcsi tisztaságú lelkitárs-párosoknak segítek, hogy szebbek lehessenek a következő évek azoknak, mivel tudom, hogy ők is segíteni fognak más lelkitárs-keresőknek, ezért annak idején amikor még azon a szinten voltam, mint íródtak a jegyesegyetlenemnek megosztom azokkal akiknek általa tudok segíteni. Jelenlegi magasabb szintemen képtelen vagyok ilyeneket írni, vagy inkább már annyira intim, hogy szavakba már képtelenség számomra belefoglalni. Azon a napon, mikor Badacsonyban voltam, eldöntöttem megosztom, ha addig mit megígért a jegyesegyetlenem nem teljesít ezidáig. Minden e-mail címem nála, minden telefonszámom nála, minden versem nála, mi nálam is megvan, ennyinél bárkinek ha azt mondanám, hogy Szombathelyen ott a lelkitársad, biztosan felkerekedne az adott illető és elmenne megkeresni. De, ha még az utcát is megmondanám neki, bizonyára elindulna a lelkitársa felé. A jegyesegyetlenem mindezidáig nem tette meg, hogy miért, arra sajnos nem tudom a választ, mivel még a naplóját sem kaphattam meg.  Még mindig hallgat, 2008. április 1-eje óta csak éppen azzal nincsen tisztában amivel én, de ha Ő így gondolja akkor legyen meg az akarata szerint, ha képtelen a szívére hallgatni, ha másokra kell hallgatnia, én mást nem tehetek MEGVÁROM, mível az övé vagyok, voltam és leszek amíg létezhetem, valamint őhozzá tartozok! Hogy mennyi pillanat telik el azóta, mióta ezt megíróm és az érkezése között azt pedig rábízóm az Úr Jézus Krisztusra! Legyen áldott az Úr Jézus Krisztus szent neve, dicsőség az Örökatyának, dicsőség a Fiának és dicsőség a Szentléleknek, most és mindörökké, Ámen! 

2009. Augusztus 14. Péntek


Ha hétfőn született

Ez a nap az üzleti és kereskedelmi utazók számára kedvező. Színészek, zenészek, kézművesek, tengerészek napja. Akik hétfőn születtek, sikeresek lettek az utazásaik során, színházon, filmen keresztül, a szórakoztató- és a szállodaiparban és minden itallal, orvossággal kapcsolatos üzletben.

Ha kedden született

Új vállalkozások alapítói, orvosok, az iparban dolgozók, kémiával foglalkozók, valamint minden tűzzel kapcsolatos foglalkozást választók, például tűzoltók, katonák, vadászok. A férfiak számára a szerelemben is jót jelent, ha ezen a napon születtek. A fent említett szakmákban sikeresek lesznek, de életük végéig keményen dolgozni fognak. Életük küzdelmekben dús, de siker kíséri őket.

Ha szerdán született

Ez a nagy utazók, üzletemberek, színházzal kapcsolatos szakmákkal foglalkozók, az újságírók, írók, könyv-és újságkereskedők, nyomdászok, grafikusok, valamint a sikeres szerződések napja. Akik ekkor születtek, sikeresek a felsorolt szakmákban vagy egy-egy szerződésnek köszönhetően. Ezeknek az embereknek gyakran két szakmájuk is van, sőt két helyről kapnak fizetést.

Ha csütörtökön született

Azok, akik ezen a napon születtek, az élet különös szerencséjét élvezik. Kedvező a nap a tárgyalásokra, jogi, pénzügyi dolgok elintézésére, hatóságokkal vagy ügyvédekkel, papokkal, bankokkal.


Ha pénteken született

A szerelem napja mindkét nem számára. Kedvező a művészetnek, különösen a színészeknek, valamint a festőknek, szabóknak, fodrászoknak, kozmetikusoknak, ötvösöknek és mindennek, ami a művészettel és szépségápolással kapcsolatos. Akik pénteken születtek, életvidámak, gazdag barátokat találnak, és a másik nem elismerését élvezik

Ha szombaton született

Azok, akik szombaton születtek, sikeresek az ingatlanpiacon, a szén- érc- és részvény-kereskedelemben. Kedvező a földmunkákhoz, kisiparosoknak, tudósoknak, filozófusoknak, gondolkodóknak. A sors rendszeresen tartogat valami meglepetést számukra, de ez nem akadályozza meg őket abban, hogy az életük tervszerűen folyjon.

Ha vasárnap született

Sikerek, magas beosztás jellemzi a vasárnap születetteket. Befolyásos emberek tiszteletét és támogatását élvezik. magas szakmai és üzleti sikerek, befolyásos kapcsolatok várják.

 


 




NAPJAIM, ahogyan mások láthatják kérdésekben!

-Mégis milyen érzés, ha akit vársz nem érkezik meg hozzád, nem telefonál (egyetlen SMS tőle: 2007. augusztus 31.), nem ír csak hallgat 2008. április 1-eje óta, s neked napjában többször meg kell védened, hogy ő nem olyan? -Minden telefonszámom nála, minden e-mail elérhetőségem nála-
- Mégis milyen érzés, ha mindennap többször is szapulnak téged alaptalanul?
- Mégis milyen érzés, ha mindenkinek át akarod adni az információkat, de a csatornát törlik vagy megtámadják?
- Mégis milyen érzés, ha sokan kételkednek az információ valóságtartalmában, és amikor rájönnek, hogy tényleg úgy van, akkor téged bántanak meg, miért nem voltál erőszakosabb vagy miért nem mondtad többször is nekünk?
- Mégis milyen érzés, amikor megkapom a téves elferdített  információt, s azt várják, hogy azt közöljem le, én ehelyett megkeresem a magot, s azt közlöm le, ő(k) pedig mivel tévedtek velem kapcsolatban azokat hangolják ellenem akik az ismerőseim?
- Mégis milyen érzés, ha látod amit látni kellene másoknak, s felhívód rá nekik a figyelmüket, s azt vágják a szemed közé kutassál jobban, nekünk van igazunk vagy ne tedd közzé a kutatásaid, mert akkor nekünk is dolgoznunk kell?
-Mégis milyen érzés, hogy aki neked a minden, őt hangolják ellened, mert ha nem így lenne, már régen kimondta volna: "Vétkeztem az Ég ellen, s te ellened..."?

s nem született volna meg ez a bejegyzés sem, ha már mindent megbeszélhettem volna személyesen a JEGYESEGYETLENEMmel, akivel 2008. április 5-én terveztük az esküvőnket! 



Mit néked fogadva igértem jegyesegyetlenem, amíg Földkerekségen élhetek megtartom!





1978.09.16 mindenkor mindigen veled melletted míg létezhetem 1977.04.22.

Boldog Krisztina névnapot jegyesegyetlenem, mindenkor te lehetsz a feleségem, bár ez is rajtad áll mikortól kezdődően!

Hálával tartozom mindenkor az Úrnak,
Hogy megtaláltalak, szívembe zártalak,
Örök hűséggel - érted veled hozzád - ,
Szeretlek soha el nem engedlek arám,
Szeretvén soha el nem feledlek bíz ám!

Hálával adózom mindenkoron Atyánknak,
Krisztám mindenkor érted veled hozzád,
Mit néked szóban igértem, megtartom ám,
Soha el nem múló szeretettel angyalam,
Te kellesz, leszel míg létezhetem arám!

Hálával  tartozom mindigen az Úrnak,
Hogy melléd rendeltettem drága Krisztám,
Hogy mellém rendeltettél én oltalmam,
Szeretlek soha el nem engedlek arám,
Szeretvén soha el nem feledlek babám!

Hálával adózok mindenkoron Atyánknak,
Igaz hittel, őszinte hűséggel Krisztám,
Védelek óvlak amíg élhetek angyalam,
Soha el nem múló szeretettel Krisztinám,
Te kellesz, leszel míg Földön élek arám!


2009.08.03. 16:32

Boldog Krisztina névnapot jegyesegyetlenem, mindenkor melletted veled érted amíg létezhetem, rajtad múlik mikor személyesen!

 

Boldog Krisztina névnapot jegyesegyetlenem, remélem már tisztában vagy a neved jelentésével! (augusztus 5-ére)

Névnapodra íróm ezen sorokat jegyesegyetlenem,
Az Örökatya áldjon meg ezen a napon kegyelemmel,
Szeretlek szeretve soha el nem múló szeretettel,
Mindenkor mindigen tiéd veled hozzád amíg élek,
Te kellesz, te leszel mindenkoron a feleségem!
Szeretlek szeretve, soha el nem engedlek kedves,
Szeretvén szeretlek, soha el nem feledlek édes,
Örök hűséggel, igaz hittel, alázatos szeretettel,
Névnapodra íróm ezen sorokat jegyesegyetlenem.


2009.08.05. 13:06

A bejegyzés trackback címe:

https://nyomban.blog.hu/api/trackback/id/tr846558835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Free counters!

 

">

…hogy legyek fogékony a te jeleidre, Uram…

Az, amit épp most teszek, mennyire történik Jézussal való kapcsolatomban?

Az embereket szemlélem. Végignézek rajtuk a legnagyobb szeretettel. Ez hogyan hat rám?

Ebben a helyzetben van valami új, valami sohasem látott. Teljesen átengedem magam a pillanat örökkévalóságának…

Hol van bennem ellenállás?

Isten ebben a pillanatban vágyik rám…

Isten nagyobb dicsõségét szolgálja, amit most teszek? Mit üzen az Úr?

Jelen pillanatban az új élet levegõjében élek, vagy a régiben?

Jézus az arcokon… Hálát adok…

Ki az elsõ a szívemben, akit szeretek?

megállok… elcsendesedem… teret engedek Istennek…

Melyik értékes pillanatért szeretnék most hálát adni?

Mennyire figyelek most a Lélekre?

Merre felé sodor az, aminek hatása alatt most vagyok: közeledek Istenhez, vagy távolodom?

Mi az a lépés, amire most késztetsz, Uram?

Miben kívánod, Uram, hogy növekedjek?

Milyen irányba megyek? És hogyan vezet az Úr?

Most én akarok vagy engedem, hogy Isten akarjon bennem?

Most Jézussal járom az utam?

Most milyen érzés van bennem? És mit üzen az Úr?

Testem nyugalma vagy feszültsége mit mond nekem? Mit üzen az Úr?

 

Ha a leányhölgy apácalelkületű és a fiúférfi atyalelkületű akkor kész az őszinte házaspár igaz szeretetben, alázatos hűségben, bizalmas odaadással. Más esetben jobb ha megvárják azt, aki kikényszeríti belőlük az őszinte alázatos bizalmas odaadó szeretetet.

A szenvedés szeretetté, a kereszt pedig a szeretet útjává válhat…
  • A szenvedés szeretetté, a kereszt pedig a szeretet útjává válhat…
  • A szenvedés szeretetté, a kereszt pedig a szeretet útjává válhat…
  • A vészt hozó undokság Isten templomában
  • Abruzzo-Molise-Puglia
  • Adoráció-Örökimádás
  • Advent-Kisböjt-Úrjövet
  • Advent-ÚrJövet
  • Advent-ÚrJövet
  • Advent-ÚrJövet
  • Adventi túlzások
  • Afrikai Hamis Béke
  • Áldás
  • Alföld
  • Áldott legyen mindörökké az Úr neve!
  • Amerikai Hamis Béke
  • Amikor nem kellesz eléggé...
  • Antikrisztus által Irányított Népvándorlás
  • Anzix
  • Áradások-figyelmeztetések
  • Áradások-figyelmeztetések
  • Armageddon nyomában
  • Armageddon nyomában
  • Armageddon nyomában etnikai tisztogatású polgárháborúkban
  • Áttekintő irodalmi jelleggel
  • Ausztria
  • AusztrálÁzsiai Hamis Béke
  • Bács-Kiskun
  • Baranya
  • Bazilicata
  • Békés
  • Bizalommal Új Esztendőben Krisztussal! - Bízd Újra Életed Krisztusra! - Biztos Úton Életünk …
  • Borsod-Abaúj-Zemplén
  • Böjt-engesztelés-ima
  • Böjt-engesztelés-ima
  • Bölcsen Okosan Magyaran Természetben
  • Bölcsességek, tapasztalatok, népi kutatások
  • Budapest
  • Calabria
  • Campania
  • Csongrád-Csanád
  • Dunántúl
  • Ébredések, jelenések
  • Egri Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Éltető Figyelmeztető Csodák
  • Emilia-Romagna
  • Erdély-Bánát-Csángó-Körösmezõ-Máramaros-Székelyföld, mikor térsz vissza hozzánk?
  • Erről mégis miért nem beszélnek?
  • Északkelet-Olaszország
  • ÉszaKözép-Magyarország
  • Esztergom-Budapesti Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Esztergom-Vác
  • Európai Hamis Béke
  • Európai látnok által követvén
  • Fatimai Boldogságos Szűz
  • Fejér
  • Fejezetek
  • Felvidék, mikor térsz vissza hozzánk?
  • Figyelmeztetések, üzenetek minden szinten
  • Franciaország
  • Friss Üzenetek a Nagy Figyelmeztetés előtt
  • Frissülés
  • Gomora Szodoma Technika
  • Gondolkodó Szemlélődő
  • Gyarlóságunk miatt az utolsó háború elkerülhetetlen
  • Gyökereink
  • Győr-Moson-Sopron
  • Hajdú-Bihar
  • Hamis Béke
  • Helyreállítás egységben egységért egyben míg élhet… Földkerekségen
  • Heves
  • Himnusz
  • Himnuszok-dalok településekről
  • Hiszek Magyarország feltámadásában
  • Hűvösvölgy, Városliget, Viharbükk még nem épül, az ösvényt ne tévesszük szem elől...
  • Igazságokat keresek, nem féligazságokat!
  • Imádkozz többet papjaimért, mert hamarosan válaszút elé fogják állítani őket.
  • Ízelítő
  • Jász-Nagykun-Szolnok
  • Jézus az Emberiséghez
  • Jézus az Emberiséghez
  • Jézus az Emberiséghez
  • Jézus Krisztus Urunk Dobogó Szíve és Szeretete
  • John Ramirez
  • Kadarkút-Siófok-Veszprém
  • Kadarkút-Siófok-Veszprém-Esztergom-Vác
  • Kanonok
  • Kalocsa-Kecskeméti Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Karácsony
  • Karácsonyban van a Mindenség
  • Kegyelemteljes Áldásodat kérjük jóságos Uram!
  • Kereszteljétek meg őket az Atya és a Fiú és a Szentlélek nevében
  • Keresztény bizonyságok, életek, történetek
  • Keresztény életek, filmek, történetek
  • Keresztút
  • Ki lehet a hamispróféta legnagyobb barátja?
  • Kolduló rendek
  • Koldus
  • Komárom-Esztergom
  • Krisztus Feltámadott! Valóban Feltámadott!
  • La Salette-Fallavaux Miasszonyunk
  • Lazio
  • Legendák, mesék, mondák
  • Lelkitársaknak, majdnem lelkitársaknak
  • Liguria
  • Lengyelország
  • Lombardia
  • Lourdesi Szeplőtelen Fogantatás
  • Magzatgyilkosság, merénylet a megfogant élet ellen
  • Marche
  • MártírSors
  • Második Pünkösdre Készülődvén
  • Meddig még?
  • Medjugorje Béke királynője
  • Mi hunok 300millióan vagyunk
  • Mijo Barada
  • Monasztikus
  • Monasztikus rendek
  • Munkanapló
  • NagyBöjt-Negyvenlőböjt
  • NagyHét
  • NépIrtás-Holokauszt
  • Nógrád
  • Nyár
  • Olvasó gondolkodó
  • Örökimádás
  • Öntsünk Tiszta Vizet a Pohárba!
  • Örömhír
  • Örömhír
  • Ősz
  • Őszinte alázatos erkölccsel
  • Pehm Mindszenty József
  • Pest
  • Piemont
  • Prohászka Ottokár
  • Pünkösd-ElJövet
  • Rák
  • Romboló Vakoló
  • Rózsafüzér a démoni erők megkötözésére
  • San Sebastian de Garabandal-Rosario-Kármelhegyi Miasszonyunk.
  • Segítek, hogy segíthessek!
  • Somogy
  • Sopron-Vác-Mohács
  • Svájc
  • Szabályozott
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg
  • Szardínia
  • Szent Mihály Barlangjában Monte San Angelon
  • Szentek köztünk élnek, a múlt róluk beszélnek
  • Szentek köztünk járnak, csodák bennünk élnek
  • Szeretetláng
  • Szeretve szeretett egységben szép az élet, ha nem adják meg-vissza türelemmel várd a lelkitársad!
  • Szerzetesrendek feloszlatása
  • Szicília
  • Szlovénia
  • Tavasz
  • Tél
  • Természet Bűnös természetünk ellen lázad!
  • Tested a Szentlélek temploma. Nem szabad megfertőzni, megsemmisíteni vagy megégetni.
  • Titeket is üldözni fognak
  • Titkok, amelyre ideje, hogy fény derüljön!
  • Tolna
  • Toszkána
  • Üzenet
  • Üzenet
  • Üzzed El a Sötétséget!
  • Vas
  • Veneto
  • Veszprém
  • Veszprémi Érseki Kerület ProgramAjánló
  • Zala

  • 2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:
    2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:
    2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:
    2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

  • Adni, hogy még többet adhassak!
  • Ahogy kapom, úgy adom!
  • Délvidék
  • Erdély-Csángóföld-Bánát-Körösmező-Máramaros-Székelyföld
  • Felvidék-Kárpátalja
  • Őrvidék-Gyepüvidék
  • Üzzed El a Sötétséget!
  • ">

    Honlaprendszerünk

    Végül pedig: erősödjetek meg az Úrban és az ő hatalmas erejében. Öltsétek magatokra az Isten fegyverzetét, hogy megállhassatok az ördög mesterkedéseivel szemben. Mert a mi harcunk nem test és vér ellen folyik, hanem erők és hatalmak ellen, a sötétség világának urai és a gonoszság szellemei ellen, amelyek a mennyei magasságban vannak. Éppen ezért vegyétek fel az Isten fegyverzetét, hogy ellenállhassatok a gonosz napon, és mindent leküzdve megállhassatok. Álljatok meg tehát, felövezve derekatokat igazságszeretettel, és magatokra öltve a megigazulás páncélját, felsaruzva a lábatokat a békesség evangéliuma hirdetésének a készségével. Vegyétek fel mindenképpen a hit pajzsát, amellyel kiolthatjátok a gonosznak minden tüzes nyilát. Vegyétek fel az üdvösség sisakját is, és a Szellem kardját, amely az Isten beszéde. Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a Szellem által. Éppen azért legyetek éberek, teljes állhatatossággal könyörögve az összes szentekért; és énértem is, hogy adassék nekem az ige, ha szóra nyitom a számat, hogy bátran ismertessem meg az evangélium titkát, amelynek követe vagyok a bilincsben is, hogy bátorságom legyen azt úgy hirdetni, ahogyan kell.

    Ef. 6.10-20

    AKV0

     

    websas.hu
    MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

    108 rendszeremet szüntették meg a férgek vezette egyének, mikor ébrednek fel már végre...

     

    süti beállítások módosítása